Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین آمار گل‌زنی مسی در دو سال اخیر

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی در مقابل والنسیا، لوانته و بتیس نتوانسته گل بزند تا برای اولین بار از فبروری 2018 در سه بازی پیاپی لالیگایی از گلزنی باز بماند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از فبروری سال 2018 هرگز سه هفته پیاپی در لالیگا در گلزنی ناکام نبود. با این حال شب گذشته در ویامارین برابر رئال بتیس این اتفاق رخ داد و در سومین بازی گلی به ثمر نرساند. مهاجم بارسلونا در دیدار برابر والنسیا و لوانته هم گلی به نام خود ثبت نکرد.

Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چهارمین هت‌تریک مسی در یک بازی! + عکس

این بدترین آمار او در دو سال پایانی است. با این حال او بیش از همه بی‌دقت بوده است تا عملکرد ضعیفی داشته باشد. مسی البته تلاش می کند که مثبت نگر باشد. او بابر بتیس سه پاس گل داد و مقابل لوانته دو تا. او مقابل لگانس در کوپا نیز دو گل زد. مسی برای سومین بار در لالیگا در زمینه پاس گل هت تریک کرد. دفعات قبلی مقابل رایو در فصل 12-2011 و مقابل ختافه در فصل 16-2015 بودند.

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها امید دارد تا هفته آینده در لالیگا گل بزند تا طلسم گل نزدن خود را بشکند. مسی که هفته گذشته با پیام اینستاگرامی علیه آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا جنجال ساز شده بود، این روزها به خواست بارتومئو فعلا آتش بس ایجاد کرده است و روی دو جام باقی مانده برای کاتالان ها در ادامه فصل تمرکز دارد. بارسا فعلا سه امتیاز از رئال مادرید در دوئل قهرمانی لالیگا کم تر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала