Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس برای زیدان مهم نیست

© REUTERS / Albert Geaخامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان برنامه ویژه برای استفاده از خامس در ترکیب رئال مادرید ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجایی که زین الدین زیدان در نیمه اول بازی برابر رئال‌سوسیه‌داد در کوپا دل‌ری شکست خورده بود او را به زمین انداخت، هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چه اتفاقی برای او افتاده است.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
میلان به فکر جذب خامس در تابستان

هنگامی که مربی فرانسوی در پایان نیمه اول دربی مادرید جاگزین تونی‌کروس و ایسکو نمود، زیدان توضیحات مفصلی در مورد تعویض آنها ارائه داد.

زیدان حتی مسئولیت فعالیت زیردستان خود را نیز به عهده گرفت و ابراز پشیمانی کرد که مجبور شد آنها را کنار بگذارد.

با این وجود در برابر رئال‌سوسیه‌داد، هیچ توضیحی در مورد لوکا مودریچ برای جانشینی خامس ارائه نکرد، فرض بر این است که این امر به دلایل تاکتیکی بوده، اما همچنین کسانی هستند که می گویند ستاره کلمبیایی از ناحیه لگن ضربه محکم خورده است.

شاید درست باشد که خامس در دقایق ابتدایی دچار درد و رنج شد، اما هنوز کسی درباره صدمه احتمالی چیزی را روشن نکرده است.

خامس در هر دو جلسه بعد از آن بازی، جمعه و شنبه تمرین نکرد اما علی رغم ذکر سایر بازیکنانی که به دلیل مصدومیت در مرخصی هستند، هیچ اطلاعی پزشکی از این باشگاه وجود ندارد.

علاوه بر این، این باشگاه فقط به ماریانو دیاز و مارکو آسنسیو به عنوان کسانی که در ورزشگاه می‌مانند اشاره داشت، در مورد خامس، هنوز چیزی گفته نشده است.

بدتر هنوز شنبه بود زمانی که زیدان در  والدبباس کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. روزنامه نگاران درباره گرت بیل ، مارسلو ، کاسمیرو و وینیسیوس سؤال کردند اما هیچ کس در باره خامس چیزی نپرسید، گویا او در رئال مادرید نامرئی شده و این نشانه بدی است.

ترجیح داده می شد اگر حداقل بخشی از اطلاعات در مورد وضعیت خامس منتشر می گردید.

با این حال، این بازتاب فصل خامس در رئال مادرید، مبارزات وحشتناکی است که باعث شده وی حتی به درب خروجی نزدیک شود. این بار، راه دیگری وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала