Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مشتری دیو اوپامکانو شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن‌مونیخ به آرسنال و بارسلونا پیوست که قرار است هر سه باشگاه برسر جذب دیو اوپامکانو با هم رقابت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش‌های منتشر شده در آلمان، باشگاه فوتبال بایرن‌مونیخ به جمع مشتریان دیو اوپامکانو اضافه شد و در راستای جذب این بازیکن تیم RB لایپزیگ با بارسلونا و آرسنال رقابت خواهد کرد.

View this post on Instagram

Never give up 🔴⚪️ @dierotenbullen UCL 🤜🏿 👏🏿👏🏿⚽️ @eforsberg10

A post shared by Dayot Upamecano_5 (@upamecano_5) on

این مدافع مرکزی بیش از یک سال است که توجه باشگاه‌های اروپایی را به خود معطوف کرده و بایرن نیز غول فوتبال بعدی است که علاقه‌ای به وی پیدا کرده است.

طبق گزارش بیلد، این بازیکن 21 ساله در قرارداد فعلی خود با لایپزیگ 50 میلیون پوند بند آزاد سازی دارد و بایرن برای این مدافع با رقابت شدید روبرو است.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که اگر باشگاه دیگری اقدام به جذب دیو اوپامکانو نماید، بایرن خواستار اطلاع رسانی شده است.

قهرمان حاکم بر آلمان یکشنبه شب برابر لایپزیگ در آلیانزآره‌نا دیدار خواهد کرد و در این بازی قطعا درخشش اوپامکانو نیز زیر نظر مسولان بایرن خواهد بود.

بایرن به آینده نگاه می کند و در صدد است بار دیگر مانند ژروم بواتنگ در پنجره جنوری خود را تقویت کند اما در این کار موفق نشد.

با این حال، تنها با گذشت 18 ماه از قرارداد ستاره فرانسوی زیر21 سال با لایپزیگ در صورت عدم موفقیت در مذاکره مجدد برای توافق جدید با این بازیکن، خطر از دست دادن ستاره فرانسوی به صورت رایگان وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала