Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوساسونا 1 رئال‌مادرید 4؛ ادامه صدرنشینی در لالیگا با جشنواره گل در ال سادار

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اوساسونا در بازی خانگی برابر رئال‌مادرید دیدار لیگ داخلی را تن شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال رئال‌مادرید و اوساسونا در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب پرگل 4-1 به سود شاگردان زیدان به فرجام رسید.

در این بازی و در نیمه اول اونای گارسیا در دقیقه 14 دروازه کورتوا را باز کرد و جرقه گل‌های رئال را زد که در ادامه ایسکو در دقیقه 33 و سرخیو راموس در دقیقه 38 دوبار گلزنی کردند تا نیمه اول 2-1 به سود مهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازیکنان میزبان با آنکه پیش کشیدند ولی تحت تاثیر حملات دامنه دار تیم رئال قرار گرفتند و دوبار دیگر دروازه شان باز شد که لوکاس واسکز در دقیقه 84 نتیجه را 3-1 ساخت.

بازی با حساب 3-1 به سود کهکشانی ها در وقت‌های معمولی دنبال می‌شد اما لوکایوویچِ تازه وارد (دقیقه88) به جای بنزما، روی پاس زیبای والورده در مقابل دروازه با دروازه‌بان در فرصت تک به تک قرار گرفت و در دقیقه 92 گل‌زنی کرد تا ضمن به ثمر رساندن گل چهارم تیمش، دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

با این برتری رئال‌مادرید 52 امتیازی شد و فاصله خود با با رسلونا را حفظ کرد و تا انجام دیدار بارسا با رئال‌بتیس، اختلاف رئال با کاتالان‌ها به عدد 6 رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала