Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوپا دل‌ری، مأموریت غیرممکن برای زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال‌مادرید در رقابت‌های کوپا دل‌ری باخت و حذف شد تا زیدان دستش از جام پادشاهی همچنان کوتاه باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که کوپا دل ری به سادگی برای زین الدین زیدان نیست و برای مرد فرانسوی جام نفرین شده محسوب می‌شود که طی سه سال به آن دست نیافته است.

شکست 4-3 مقابل رئال سوسیه‌داد (پنج‌شنبه شب) آخرین مورد در لیست ناکامی های کوپا دل‌ری برای زیدان بود و تنها جامی است که سرمربی رئال از به دست آوردن آن ناامید بوده است.

رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
رئال 3 سوسیه‌داد 4؛ ایساک جام پادشاهی را از زیدان قاپید

با آنکه رئال دیشب تیم برتر بود ولی تیم با انگیزسوسیه‌داد برگ پیروزی را رقم زدند تا زیدان در حسرت بماند و اما زیزو تاپایان فصل فرصت کسب حداقل یک جایزه داخلی دیگر را در اختیار دارد که در آن (لالیگا) مدعی اصلی شناخته می‌شوند.

زیدان برای اولین بار پس از هفتمین پیروزی متوالی‌اش در ترکیب اصلی خود تغییر ایجاد کرد و 7 تغییر دیشب نتیجه تلخی را رقم زد.

تصمیمات وی در خط دفاعی پرمخاطره بود و به همین ترتیب 4 گل آسانی از حریف دریافت کرد در حالیکه یک گل ایساک همچنان از سوی داور ویدیویی قبول نشد.

استحکام دفاعی رئال مادرید، اوج موفقیت آنها در این دوره بوده اما زیدان ماهیت فعلی مستقر در میان 4 بازیکن تیم را مختل کرد و نتیجه تکان دهنده گرفت.

رئال به سلتا ویگو و لگانز در لیست حذف شدگان پیوست، و به نظر می رسد سرمربی فرانسوی به راحتی نمی‌تواند موفقیت‌های بین قاره‌یی خود را در این رقابت خاص تکرار کند.

روند شکست ناپذیری رئال در عدد 21 ماند و این سؤال همچنان باقی مانده که آیا زیدان در به جام حذفی کوپا دل ری دست خواهد یافت یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала