مسعود اندرابی: طالبان با استخبارات‌ بیرونی در تعامل هستند

© Photo / فیسبوک وزارت امور داخلهمسعود اندرابی: طالبان با استخبارات‌ بیرونی در تعامل هستند
مسعود اندرابی: طالبان با استخبارات‌ بیرونی در تعامل هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت داخله طالبان را در تعامل با استخبارات بیرونی و چتری برای گسترش و ظهور شبه‌های مختلف تروریستی بین‌المللی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله افغانستان امروز تاریخ 6 فبروری در برنامه «چالش‌ها و فرصت‌های اصلاحات پایدار در وزارت امور داخله» در انستیتوت مطالعات استراتژیک افغانستان، در مورد عقیدتی بودن یا اقتصادی بودن جنگ طالبان گفت: "طالبان شکل شده از شبکه‌های مختلف می‌باشند، طالبان چتر انکشاف و ظهور تروریسم بین‌المللی می‌باشند، طالبان با استخبارات‌ بیرونی برای پیشبرد جنگ نیابتی در تعامل هستند."
درعین حال آقای اندرابی، نیز افزوده است که آتش‌بس یگانه راه رسیدن به صلح دائیمی است.
از سویی هم سرپرست وزارت امورداخله با اشاره به تلاشهای رهبری این وزارت روی ظرفیت سازی نیروهای پولیس ملی، گفت که رهبری وزارت امورداخله برنامه های متعددی را روی دست دارد که اعتماد سازی میان پولیس و مردم نیز در این برنامه ها متمرکز میباشد. و همچنان افزود:"بحث دوم محاسبه مهمات پولیس است. ما امسال بیشتر جنگ کردیم نسبت به سال‌های گذشته؛ اما تا 21 میلیون مهمات کمتر مصرف شد."
مسعود اندرابی، گفت: «رهبری این وزارت تلاش دارد که این ارگان را مطابق به عصر امروزی پاسخگو به مشکلات و نیازمندی های مردم عیار ساخته است و خدمات را بگونه معیاری برای شهروندان کشور، عرضه نماید.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала