Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکوچیچ کروات روی نیمکت تیم ملی ایران نشست

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایران Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран
تیم ملی فوتبال ایران   Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال ایران 62 روز بعد از اخراج مارک ویلموتس سرمربی جدید این تیم را معرفی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال ایران ساعتی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام داشت که "دراگان اسکوچیچ" 51 ساله را به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتصاب کرده است.

سرمربی کروات که تا اواسط هفته جاری هدایت تیم باشگاهی نفت آبادان را عهده دار بود، 48 ساعت قبل از این باشگاه جدا شد و پس از دو جلسه طولانی با مدیران فدراسیون فوتبال ایران و نیز ارائه برنامه‌اش به کمیته فنی و کمیته تیم‌های ملی این کشور، تا پس از 4 بازی آینده ایران مقابل هانگ‌کانگ، کامبودیا، بحرین و عراق روی نیمکت هدایت این تیم خواهد نشست.

او پیش از این هدایت تیم‌های ریه‌کا، النصر عربستان، ملوان انزلی، خونه‌به‌خونه بابل، فولاد خوزستان و نفت آبادان را به عهده داشته و حالا بزرگ‌ترین چالش را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران پیش رو خواهد داشت، تیمی که در حال حاضر در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 اوضاع مناسبی ندارد و باید از 4 بازی آینده اش در این رقابت‌ها حداقل 10 امتیاز به دست آورد.

حالا اسکوچیچ پنجمین سرمربی کروات در تیم ملی فوتبال ایران است در حالیکه پیش از او پوکله پوویچ، تومیسلاو ایویچ، میروسلاو بلاژویچ و برانکو ایوانکوویچ این تیم را هدایت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала