Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو با ستاره ناراض بارسا وارد مذاکره شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания
ایوان راکیتیچ  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید قصد دارد هافبک کروات بارسلونا را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس" باشگاه اتلتیکومادرید با ایوان راکیتیچ هافبک ناراضی آبی‌اناری‌ها درباره امضای قرارداد در تابستان مذاکره کرد. بر اساس گزارش شبکه SER اسپانیا، هافبک بارسلونا یکی از اهداف درازمدت مادریدی‌ها بوده است و نارضایتی او از باشگاه کاتالانی‌ها می‌تواند روند انتقال او را سرعت ببخشد.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تصمیم جدید بارسا در مورد راکیتیج

راکیتیج پس از دیدار یک‌شنبه برابر لوانته به نارضایتی از شرایطش در باشگاه اشاره کرد و گفت:«بعضی از موضوعات برای من خوشایند نیست. از همین‌رو، برنامه داشتم تیم را ترک کنم». این بازیکن بارسلونا تاکنون در 24 بازی این فصل به میدان رفته و سه پاس گل داده است. با این حال مانند فصل‌های گذشته بازیکن ثابت تیمش نیست.

راکیتیچ که تاجون 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و به همین خاطر تابستان آینده آخرین فرصت باشگاه کاتالانی است تا پولی از این بازیکن به دست آورد. او در تابستان 2015 سویا را ترک کرد و با مبلغ 18 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. پس از آن 292 بازی برای آبی‌اناری‌ها انجام داد و 34 گل و 40 پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала