Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ: از تصمیمم برای پیوستن به رئال پشیمان نیستم

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید مدعی است که باورش نمی شد که این تیم علاقه مند به جذب او بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ فصل گذشته در ترکیب آینتراخت فرانکفورت نمایش درخشانی داشت و باعث شد رئال مادرید این بازیکن را در تابستان با مبلغ 60 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نمایش ضعیف یوویچ، باعث علاقه رئال به ورنر شده است+عکس

این بازیکن در ترکیب رئال اما خوب کار نکرده است و اطمینان دارد که به زودی در رئال مادرید خواهد درخشید.

یوویچ در این مورد به رسانه ها گفت:« وقتی مدیر برنامه هایم تماس گرفت که رئال به من علاقه دارد، باورم نمی شد و در نهایت تصمیم گرفتم به اینجا بیایم. من از این تصمیم پشیمان نیستم و در رئال خوشحالم. در کشورم و جاهای دیگر در مورد من نگرش منفی وجود دارد و من تلاش خواهم کرد که این دیدگاه را تغییر دهم و نشان دهم که لیاقت حضور در رئال را دارم.»
یوویچ در ادامه افزود:« من از شبکه های اجتماعی زیاد استفاده نمی کنم و به نکات منفی که در مورد من نشر می شود هم زیاد توجه ندارم. من در دوره تغییر و گذار قرار دارم و می دانم موفق خواهم شد. شرایط در رئال متفاوت است و من از بودن در این جا نسبت به آلمان راضی هستم، زیرا فشار زیادی نیست و تمرینات متفاوت است. من در اینجا نیاز ندارم صبح زود به تمرینات بیایم و زودتر از خواب بیدار شوم. هر صبح پس از آن که صبحانه را خوردم به تمرینات می آیم و از ماساژ رایگان اینجا استفاده می کنم.»

این در حالیست که یوویچ در این فصل در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بوده است و زمزمه های جدایی این بازیکن از رئال مادرید در تابستان پیشرو شنیده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала