Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جوانی که گواردیولا عاشق اوست + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از بزرگترین حامیان و علاقه‌مندان به سبک بازی گریلیش، سرمربی باشگاه منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولاست.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از پدیده‌های فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هافبک 24 ساله باشگاه استون‌ویلا یعنی جک گریلیش بوده است. این جوان انگلیسی عملکرد خیره‌کننده‌ای در فصل جاری به جای گذاشته و در بسیاری ستاره‌های حاضر در لیگ جزیره، یکی از بهترین‌ها در پست خود بوده است.

عملکرد خیره‌کننده گریلیش باعث شده که نگاه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جوان دوخته شود و به‌نظر می‌رسد که او یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی تیم‌های متمول اروپایی در تابستان آینده باشد. یکی از بزرگترین حامیان و علاقه‌مندان به سبک بازی گریلیش، سرمربی باشگاه منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولاست. این سرمربی اسپانیایی در جدید‌ترین مصاحبه خود در ستایش از گریلیش گفت:«جک گریلیش یکی از بهترین و باهوش‌ترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر انگلیس به‌حساب می‌آید. من یکی از بزرگترین طرفداران گریلیش هستم و امیدوارم که بتوانم روزی با او کار کنم».

A post shared by Jack Grealish (@jackgrealish) on

گریلیش در هر 22 دیدار استون‌ویلا در فصل جدید، حضور ثابتی در ترکیب اصلی تیمش داشته است. او 1973 دقیقه به میدان رفته و تا به اینجا آمار هفت گل و پنج پاس گل را به جای گذاشته است. گریلیش در امر بازیسازی نیز یکی از بهترین‌ها بوده و 63 موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌های خود ایجاد کرده است. او همچنین با ارسال 58 پاس کلیدی، از این حیث نیز یکی از بهترین‌ها بوده است.

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و قطعاً پپ گواردیولا به دنبال جانشینی برای او خواهد بود و به نظر می‌رسد که گریلیش جوان یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سرمربی سیتیزن‌ها به حساب می‌آید. او تا سال 2023 با استون‌ویلا قرارداد دارد و قیمتش در سایت ترانسفرمارکت نیز 34 میلیون یورو برآورد شده است؛ قیمتی که قطعاً تا تابستان آینده با افزایش چشمگیری روبه‌رو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала