حرکت قطارآهن بین روسیه و چین متوقف گردید

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر قطار آهن مسافربری
قطار آهن مسافربری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حرکت قطارها میان روسیه و چین به علت نفوذ ویروس کرونا متوقف گردید.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از بيانيه وزارت راه آهن روسيه، فدراسيون روسیه با توجه به وضعیت نفوذ ويروس کرونا، سر از 3 فبروری سال 2020 حرکت تمام قطارهای مسافربری به طرف چین را به حالت تعلیق درآورده است. 

  ویروس کرونا؛ صادارات افغانستان به چین متوقف شد - اسپوتنیک افغانستان
ویروس کرونا؛ صادرات افغانستان به چین متوقف شد

در بیانیه راه آهن روسیه آمده است: " برای منظور جلوگیری از نفوذ ویروس کروناي جدید به خاک فدراسیون روسیه، از ساعت 00:00 دقیقه به وقت مسکو در تاریخ 3 فبروری سال 2020 تا اطلاع ثانی، حرکت قطارهای مسافربری به مسیر چین به طور مؤقت متوقف شد."

در نتيجه، ارتباطات راه آهن مسافربری بین روسیه و چین کاملاً قطع می شود.

در 31 دسامبر 2019، مقامات چینی به سازمان صحت عامه جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این مرض کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، صدها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از سرحدات چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسماً تائید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آنجا سرایت نموده است را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала