وظیفه جدید همسر شاهزاده هری معلوم شد

© AP Photo / Tim Irelandوظیفه جدید همسر شاهزاده هری معلوم شد
وظیفه جدید همسر شاهزاده هری معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر شاهزاده هری یک وظیفه جدید دیگر نیز به عنوان مربی در برنامه تلویزیونی کانادایی درمورد عروسی‌های بار دوم، پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Page Six، یک منبع آگاه از این موضوع گفته است که مگان مارکل در برنامه تلویزیونی (I Do, Redo) کار خواهد کرد.

مارکل در این برنامه به بهترین دوستش، جیسیکا مالرونی، برگزارکننده مراسم عروسی، کمک خواهد کرد.

نشریه نوشته است که همسر شاهزاده هری به اشتراک‌کنندگان برنامه کمک خواهد کرد تا برای بار دوم عروسی کنند. مگان مارکل هر روز ثبت این برنامه در بدل کارش مبلغ ۵۸۸ دالر حقوق بدست می‌آورد.

قبل از این گزارش شده بود که مارکل با استدیوی دیسنی (Disney) قرارداد امضا کرده است تا صداهای بعضی از شخصیت‌های کارتونی را اجرا کند. گفته می‌شود که پول دریافت شده از این درک به حساب سازمان خیریه‌یی که در راستای حفظ حیات وحش و حفاظت از حیوانات فعالیت دارد، افزوده می‌شود.

 هری و مگان از وظایف سلطنتی کنار می‌روند - اسپوتنیک افغانستان
هری و مگان از وظایف سلطنتی کنار می‌روند

قابل ذکر است که مارکل قبل از این با تروور انگلسون، فلسماز امریکایی عروسی کرده بود که این جفت پس از دو سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. پس از گذشت پنج سال از جدا شدن مارکل با همسرش، او با شاهزاده هری عروسی کرد.

به تاریخ ۸ جنوری شاهزاده هری و مگان مارکل اعلام کردند که از امتیازات سلطنتی انکار می‌کنند. آنها ابراز امیدواری کردند که در آینده از نگاه مالی مستقل شوند. در بهار سال جاری از شاهزاده هری و مگان مارکل عنوان‌های مقام سلطنتی گرفته می‌شود. شاهزاده هری اعتراف کرده است که از انکار کردن از عنوان مقام سلطنتی، غمگین است اما مجبور بود بخاطر منافع همسر و فرزندش، دست به این کار بزند.

به تاریخ ۱۹ ماه می سال ۲۰۱۸ در قلعه ویندزور مراسم عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل برگزار شد. گفته می‌شود که نزدیکان شاهزاده هری تلاش داشتند تا شاهزاده از عروسی با هنرپیشه امریکایی بخاطر نوع کار و فعالیتش، خودداری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала