Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت فیورنتینا از گل های رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالک باشگاه فیورنتینا از گلهای کریس رونالدو در بازی برابر تیمش، راضی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس مقابل فیورنتینا دو گل زد و تیمش در نهایت 3-0 برنده شده اما مالک باشگاه فلورانس از عملکرد داور بازی و دادن دو پنالتی به یووه شاکی است.

روکو کمیسو مالک فیورنتینا می گوید که یوونتوس در پیروزی 3-0 روی ضربات پنالتی موفق شد از فابرزیو پاسکا داور این دیدار استفاده کند.

در این بازی رونالدو هر دو ضربه پنالتی را به گل بدل کرد تا پیش از این که ماتیس دی لیخت گل سوم تیمش را بزند و سبب پیروزی قانع کننده یووه مقابل فیورنتینا در ورزشگاه آلیانز شوند.

پنالتی اول دقایقی قبل از پایان نیمه اول توسط جرمن پازلا به خاطر برخورد توپ به دستش و دومین پنالتی بخاطر خطای فدریکو روی بنتانکور گرفته شد و هر دو پنالتی پس از مراجعه به VAR تصمیم گرفته شد.

کمیسو می گوید: "من منزجر هستم. معتقدم تیمی که 350 میلیون یورو خرید کند به داوران احتیاج ندارد. یووه بسیار قدرتمند است، بگذارید بازی در میدان برنده شود نه با هدایایی که داوران می دهند."

او در ادامه افزود: "این برای فوتبال ایتالیا عادلانه نیست، این مسابقات در سرتاسر جهان پیش می روند، وقتی این آشغال ها را می بینند چه فکری می کنند؟"

کمیسو اضافه کرد: "مسابقات در ایتالیا توسط داوران تصمیم گرفته می شود، شما نمی توانید به این ترتیب پیش بروید. برابر جنوا آنها پنالتی ما را ندادند. با اینتر آنها پنالتی به ما ندادند. دو پنالتی علیه ما، شاید اولی در آنجا باشد اما دومی مطمئناً نبود."

این در حالیست که این صحبت کمیسو توسط پاول ندوود معاون رئیس یوونتوس رد شد.

ندود بازیساز سابق یوونتوس، گفت: "من مجبور نیستم به كمیسو پاسخ بدهم. به او احترام می گذارم، اما در مورد پیروزی یوونتوس بر شایستگی گفته می شود. ما از این تغذیه می كنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала