Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا هدف اول یوونتوس در تابستان

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس میخواهد به هر قیمتی که شده ستاره سابقش را در تابستان به تورین برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات خروج مروارید سیاه منچستریوینایتد از این تیم مدت زیای است که به گوش میخورد.

برونو عامل کاهش قیمت پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برونو عامل کاهش قیمت پوگبا

پس از این که به نظر میرسد باشگاه رئال مادرید از خرید این هافبک خلاق و خوش نام پا پس کشید، حالا یوونتوس که ظاهرا از فروش این بازیکن به یونایتد پشیمان است، عزمش را برای خرید دوباره این بازیکن جزم کرده است.

در همین حال کالچو مرکاتوی ایتالیا مدعی است که باشگاه یوونتوس که این بازیکن را در سال 2016 با 105 میلیون یورو به یونایتد واگذار کرده بود، در تابستان پیش رو دوباره برای جذب پوگبا به طور رسمی وارد عمل میشود.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی دیشب بسته شد و پوگبای فرانسوی که کماکان با مصدومیت دست و پنجه نرم میکند، تا پایان فصل در یونایتد باقی خواهد ماند.

شواهد نشان میدهد که پوگبا نیز دیگر علاقه بازی برای منچستریونایتد را ندارد و قصد تمدید قرارداداد با این تیم را نیز ندارد.

پوگبا در رقابت های این فصل لیگ برتر تنها هشت بار برای تیمش به میدان رفته است و تا اکنون نیز به دلیل مصدومیت از میادین دور است.

قرارداد این بازیکن فرانسوی با منچستریونایتد در جنوری 2021 به پایان میرسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала