Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 18 میلیونی اتلتیکو برای کاوانی رد شد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
کاوانی   Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید در پیشنهاد 18 میلیون یورویی نهایی برای کاوانی مهاجم PSG شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، هیئت مدیره اتلتیکومادرید پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز جمعه به طور فزاینده نسبت به شانس خود در زمینه جذب کاوانی مهاجم اروگوئه ای بدبین شده اند.

ادینسون کاوانی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی روی کاوانی قیمت گذاشت

با گذشت تنها چند ساعت از بازار نقل و انتقالات جنوری، ظاهراً اتلتیکو مادرید در تلاش برای خرید ادینسون کاوانی از PSG به دلیل مشکلاتی در مورد دستمزد بازیکن و نیز عدم کسب مقداری پول با فروش یک یا دو بازیکن، دست به کار شد.

دیگو سیمئونه کار خود را با محدودیت دقیق دستمزد در متروپولیتانو انجام می دهد و تقریباً به حداکثر هزینه آن نزدیک است، به این معنی که برای جبران دستمزدهای کاوانی اتلتیکو باید یک بازیکن پردرآمد مانند توماس لمار را جابجا کند. با این حال، ستاره فرانسوی در این باشگاه باقی مانده و احتمالاً سیمئونه باید توجه خود را جلب کند تا به جای استقبال از کاوانی در ترکیب خود، بهترین نتیجه را از وینگر کم فشار دریافت کند. لمار در تابستان سال 2018 با هزینه 60 میلیون یورویی به اتلتیکو پیوست اما هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.

اکیپ صبح پنجشنبه گزارش داد که اتلتیکو پیشنهاد نهایی 18 میلیون یورویی برای مهاجم اروگوئه ای ارائه کرده اما هنوز همPSG  به درخواست 20 میلیونی خود تاکید دارد.

 

کاوانی علاقمند به پیوستن به اتلتیکو بود

مانع دیگر دستمزد ماهوار کاوانی است. پاریسی ها حاضر نیستند برای انتقال قرضی برای مهاجم شان، هیچ یک از برگه ها را انتخاب کنند و حتی اگر کاوانی گفته که برای پیوستن به اتلتیکو دستمزد کم دریافت خواهد کرد، به نظر می رسد بیشتر احتمال دارد که از این تیم جدا شود و در تابستان هنگامی که این مهاجم یک بازیکن آزاد است.

والتر برادر و وکیل کاوانی، توسط دوربین های تلویزیونی اسپانیایی در فرودگاه شارل دوگل پاریس اواخر چهارشنبه شب مشاهده شد که از روز دوشنبه در مادرید بوده و سعی در تحقق این معامله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала