Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد به دنبال بازگرداندن سانچز

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر الکسس سانچز
الکسس سانچز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اد وودوارد، مدیرعامل منچستریونایتد، تصمیم دارد که جلوی انتقال دائمی الکسیس سانچز به اینتر یا سایر تیم ها را بگیرد و این بازیکن را بار دیگر به اولدترافورد برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد نمی‌خواهد در پایان فصل جاری، الکسس سانچز، مهاجم شیلیایی‌اش را به باشگاه دیگری قرض بدهد و یا او را بفروشد. مدیران این باشگاه قصد دارند به سانچز 31 ساله یک شانس دیگر در این تیم بدهند. سانچز تابستان امسال با قراردادی قرضی از شیاطین سرخ جدا شده و به اینتر پیوست.

الکسس سانچز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سانچز تا پایان سال 2019 قادر به بازی نخواهد بود

 این انتقال در حالی رخ داده که باشگاه ایتالیایی چند روز پیش از این روملو لوکاکو، دیگر مهاجم یونایتد، را نیز با امضای قراردادی به میلان منتقل کرده بود. مهاجم پیشین تیم فوتبال بارسلونا در ماه ژانویه 2018 بود که در جریان معاوضه با هنریک مخیتاریان از آرسنال به منچستریونایتد پیوست اما در این تیم نتوانست درخششی که در تیم‌های بارسلونا و آرسنال داشت را تکرار کند و در 45 بازی از رقابت‌های مختلف تنها 5 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. 

بر اساس این گزارش، قرارداد قرضی انتقال این بازیکن به اینتر بند خرید اجباری برای این باشگاه ندارد و وودوارد در تلاش است که رقم درخواستی برای فروش او در تابستان را بالا ببرد تا بتواند این بازیکن را در اولدترافورد حفظ کند. سانچز تا سال 2022 با یونایتد قرارداد دارد و به او اعلام شده که باید در تمرینات پیش فصل بار دیگر به اولدترافورد بازگردد.           

سانچز این فصل تنها در 7 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و مصدومیتی که او در ابتدای فصل جاری از ناحیه قوزک پا به آن دچار شد، سبب شد تا فرصت حضور در بازی‌های زیادی را از دست بدهد. در قرارداد سانچس با اینتر، بند قطعی کردن قرارداد وجود ندارد و منچستری‌ها می‌توانند در پایان فصل دوباره او را در اختیار داشته باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала