امضاء تفاهم نامه میان افغانستان و پاکستان به خاطر مبارزه مشترک بر ضد قاچاق و فروش مواد مخدر

© وزارت داخله دستگیری دو تن به ارتکاب فروش مواد مخدر در کابل
دستگیری دو تن به ارتکاب فروش مواد مخدر در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از امضای تفاهم نامه میان این کشور و پاکستان جهت مبارزه مشترک برضد قاچاق و فروش مواد مخدر خبر داد.
دستگیری دو تن به ارتکاب فروش مواد مخدر در کابل - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری دو تن به ارتکاب فروش مواد مخدر در کابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز سه شنبه (8 دلو) نوشت: دولت جمهوری اسلامی افغانستان با دولت پاکستان «تفاهم‌نامه‌ی افزایش همکاری‌های دوجانبه در راستای مبارزه برضد قاچاق و فروش مواد مخدر» را امضاء کرد.
این وزارت در ادامه نوشته است، که این تفاهم‌نامه که از سوی محمد هاشم اورتاق معین مبارزه برضد مواد مخدر وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان و احمد جاوید سلیمی دبیر وزارت کنترل مواد مخدر پاکستان به امضاء رسیده دولت پاکستان را متعهد میسازد تا در راستای مبارزه برضد تولید، قاچاق و فروش مواد مخدر با دولت افغانستان همکاری داشته باشد.
در این ادامه این خبرنامه اآمده است، که در این تفاهم‌نامه، راه‌کارهای مشخصی در راستای مبارزه برضد تولید، قاچاق و فروش مواد مخدر نیز تسجیل یافته که طرفین را قادر میسازد تا در روشنی آن در محو این پدیده کار کنند.

یادآوری می کنیم، که افغانستان یکی از بزرگترین صادرکننده مواد مخدر جهان است که در خود این کشور نیز بیش از 3 میلیون نفر معتاد استند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала