Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: لیورپول حس شکست‌ناپذیری ندارد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، می گوید که این تیم علیرغم عملکرد درخشان خود در رقابت های لیگ برتر، احساس شکست ناپذیری در میدان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، لیورپول در بیست و سومین بازی این فصل لیگ برتر به بیست و دومین پیروزی خود دست یافته و به پیروزی های پیاپی خود ادامه می‌دهد. با این حال، ستاره هالندی خط دفاعی سرخ‌پوشان آنفیلد در گفتگو با رسانه‌های انگلیسی گفت:«هرگز احساس شکست ناپذیری نمی کنید چرا که صحنه هایی در بازی برابر ولورهمپتون وجود داشت که می توانست در نتیجه بازی تفاوت ایجاد کند. آنها می توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. همیشه به تلاش کردن ادامه می دهیم و باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم. همه چیز در حال حاضر خوب است و همه در وضعیت خوبی بسر می برند.»

مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی رونالدو، مسی، فن دایک، امباپه...دروازه بان شوند+عکس

فن دایک اشاره‌ای هم به ماجرای درگیری جو گومز و رحیم استرلینگ کرد و به حمایت از هم تیمی 22 ساله خود پرداخت. او در این خصوص اظهار داشت:«بله، با جو حرف زدم و تلاش کردم به او کمک کنم. تقصیری در آن ماجرا نداشت. همان موقع با او حرف زدم و توانست از آن موضوع عبور کند. جو مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده است. فصل قبل تا پیش از مصدومیتش دیدیم چقدر خوب است و چقدر می‌تواند خوب باشد. جو کسی است که من درون و خارج از زمین رابطه خوبی با او دارم و طبیعتا این به همکاری ما کمک می‌کند».

لیورپول با پیروزی 1 - 2 برابر ولوز موفق شد بیست و دومین پیروزی خود از 23 بازی لیگ برتر را به دست آورد. اما فن دایک به تیم خود هشدار داد که همچنین باید برای حفظ 16 امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت ها تلاش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала