Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن سابق بارسلونا: از مسی در تمرینات محافظت می‌شود

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تودیبو در گفت و گویی ادعا کرده بازیکنان بارسا حق ندارند در تمرینات تکل‌های محکم و خشن روی پای مسی بزنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، واضح است که مصدومیت در جلسات تمرینی رخ می دهد و بارسلونا در خصوص محافظت از مسی در برابر هر گونه مصدومیتی هشدار داده بود. این مدافع فرانسوی که به تازگی به شالکه پیوسته به مارکا می‌گوید:«مسی در تمرینات به شدت مورد محافظت قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانستیم او نباید مصدوم شود. از مسی چیزهای زیادی یاد گرفتم حتی زمانی که تکل می‌زدم اما مراقب بودم که به او آسیبی نرسد».

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان بارسا برای دیدار با والنسیا؛ بازگشت مسی و غیبت پرز و پویگ+عکس

تودیبو با قراردادی 1.5 میلیون یورویی به شالکه پیوست و در این قرارداد گزینه خرید 25 میلیون یورویی (به علاوه 5 میلیون اضافی) ذکر شده است. لیونل مسی تاکنون 4 بار با پیراهن بارسا و در سال های 2006، 2009، 2011 و 2015 موفق به فتح لیگ قهرمانان شده است. او می تواند با گذر از اینیستا و ژاوی تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بارسا شود که پنج عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرده است. در 4 سال گذشته او با بارسا همواره ناکام مانده است. رکورد اروپایی در اختیار پاکو خنتو اسطوره رئال با شش قهرمانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала