Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از «آقای خاص» در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس کرونا این روزها به یک معضل جدی در جهان و به ویژه در چین مبدل شده است. از همین‌رو، چینی‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کشنده کرونا از ایده ژوزه مورینیو استفاده می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "تیتان اسپورت"، ژوزه مورینیو سرمربی پرتگاالی به ارائه شیوه دفاعی سنگین (دفاع اتوبوسی) در فوتبال جهان معروف است و به همین خاطر در منطقه هنان در استان هبی چین برای ایجاد یک سد دفاعی درباره ورود افراد مشکوک به داشتن این ویروس، از تصاویر مورینیو سوار بر اتوبوس منتشر شده است تا به مسئولان شهری یادآوری کنند باید اقدامات بسیار جدی انجام دهند تا مانع از ورود افراد مشکوک به داشتن این ویروس به این منطقه شوند.

همچنین اتوبوسی نیز در ورودی شهر قرار داده شده است تا به نوعی نشان دهنده سخت گیری زیاد در ورود به این شهر را نشان دهند.  ژوزه مورینیو که که بیشتر به آقای خاص در فوتبال جهان معروف است، در تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال‌مادرید، منچستریونایتد و فعلا تاتنهام مربیگری کرده است با ارائه سبک دفاعی و استفاده از ضدحملات توانست سبکی منحصر به فرد برای خود داشته باشد که باعث انتقاد خیلی‌ها از تیم‌های تحت هدایت او شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала