Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی برای بارسا فوق‌العاده خواهد بود+عکس

© REUTERS / Toru HanaiWorld Cup - Round of 16 - Uruguay vs Portugal - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 30, 2018 Uruguay's Edinson Cavani scores their first goal
World Cup - Round of 16 - Uruguay vs Portugal - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 30, 2018 Uruguay's Edinson Cavani scores their first goal  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو، اسطوره برازیلی بارسلونا معتقد است که کاوانی جانشین مناسب برای سوارز خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا مصدوم است و به مدت چهار ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

باشگاه بارسلونا در زمستان قصد دارد تا از میان وارنر، رودریگو مورنو، پیانتک و کاوانی یکی را برای جانشینی سوارز جذب کند.

ریوالدو اسطوره بارسلونا معتقد است که کاوانی بهترین گزینه برای بارسا خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by @katalonci_balkan on

ریوالدو در این مورد به مارکا گفت:« حالا که سوارز مدتی (چهار ماه) از میادین دور خواهد بود، کاوانی می تواند یک مهاجم باشکوه برای خط حمله بارسلونا باشد. کاوانی همیشه در لیگ های برتر اروپا گولزنی کرده است و به نظر می رسد که او واقعاً نزدیک به ترک پی اس جی است و این یک فرصت بسیار خوب خواهد بود تا بارسا او را جذب کند.»
ریوالدو در مورد رودریگو مورنو نیز صحبت کرد و گفت:«او یکی از بهترین گولزن های لالیگا و یک بازیکن کلیدی برای والنسیا است. من تصور می کنم مذاکرات آسان نخواهد بود، زیرا والنسیا فکر خواهد کرد که آن ها یک حریف مستقیم را تقویت می کنند. همچنان بارسا برای این انتقال مبلغ زیادی باید پرداخت کند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала