سرپرست وزارت صنعت و تجارت به تعرض بر حریم خصوصی افراد متهم شد

© Sputnik / ZOH.M.سرپرست وزارت صنعت و تجارت به تعرض بر حریم خصوصی افراد متهم شد
سرپرست وزارت صنعت و تجارت به تعرض بر حریم خصوصی افراد متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری از کارمندان پیشین وزارت صنعت و تجارت نشر صدای خود را از سوی سرپرست این وزارت تعرض به حریم شخصی می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، اجمل احمدی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و سمیر رسا، سخن‌گوی این وزارت مسج‌های شخصی دو معین و شماری از کارمندان پیشین این وزارت را در رسانه‌های اجتماعی پخش کرده‌اند.که از سوی این کارمندان تعرض به حریم شخصی خوانده شد.
اما در همین حال سرپرست، وزارت تجارت گفته است که دلیل به نشر رساندن پیام‌های خصوصی اجمل عبدالرحیم‌زی، معین بازرگانی وزارت صنعت و تجارت و برخی از کارمندان سابق این وزارت را پیکار با «توطیه گری» می‌داند.
در عین حال سمیر رسا، سخنگوی این وزارت گفته است که جوانان زمانی که از این اداره برکنار می‌شوند دست به تخریب و دست به توطیه بر علیه اداره و برعلیه نظام می‌زنند و این کار آنها ناامید کننده است.
آقای احمدی، با نشر خبری در صفحۀ تویترش در واکنش به انتقادهای برخی از فعالان رسانه‌یی، شماری از رسانه‌ها را بخشی از فساد گفته‌است و از نفوذ مافیا در مجلس نمایندگان، رسانه‌ها و دولت سخن زده‌است.
از سویی هم عبدالستار حسینی، عضو مجلس نماینده‌گان، گفت:"عمل سرپرست وزارت صنعت و تجارت غیرقانونی است. وظیفۀ او در مقام وزارت صنعت و تجارت غیرقانونی است. امیدوار هستیم که رییس‌جمهور در این مورد اقدام سریع و ضروری انجام دهد.»
گفتنیست تمامی کارمندان این وزارت که به توطیه‌گری متهم شده‌اند، از کار برکنار شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала