Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهاني زير ١٩ سال کریکت؛ افغانستان امارات را شكست داد

© Photo / ACBتیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان
تیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم زیر 19 سال کریکت افغانستان پیروزی را با تفاوت ۱۶۰ دوش در برابر امارات متحده عربی در رقابت دوم از آن خود کرد.

تیم کریکت زیر 19 سال کشور در دومین مسابقه با تیم امارات متحده عربی در گروه با تفاوت فاحش پیروز شد و درصدر جدول قرار دارد. تیم کریکت کشور با این پیروزی به دور بعد رقابت ها راه یافت

در آغاز بازی امروزی، تیم زیر سن ۱۹ سال کشور قرعه ی بازی را برد و نخست مقابل تیم امارات متحده عربی فیصله توپزنی نمود که در نتیجه در همه ۵۰ آور با از دست دادن ۶ بازیکن ۲۶۵ دوش انجام داد و به تیم مقابل ۲۶۶ دوش هدف تعین کرد.

از جمله توپزنان افغان ابراهیم زدران ۸۷، رحمن الله ۸۱ و محمد اسحق ۳۵ دوش انجام دادند و به تیم مقابل ۲۶۶ دوش هدف تعین کردند.

این درحالی است که از میان توپ اندازان امارات متحده عربي کی پی میاپان دو، شرما، چیتیا و ارین لکرا هر کدام یک-یک بازیکن افغان را از میدان خارج کردند.

بعداً تیم امارات متحده عربی توپزنی خود را آغاز کرد که در آغاز اش بازیکنان این تیم نسبتاً مقاومت کردند، اما توپ اندازان افغان خوب درخشیدند و پی در پی ویکتهای تیم مقابل را بدست آوردند و تیم امارات متحده عربی در ۱۰۵ دوش همه بازیکنان اش را از دست دادند و پیروزی امروزی نیز به نام افغانستان ثبت شد.

به نماینده گی تیم زیر سن ۱۹ سال کشور شفیق الله غفاری امروز بار دیگر خوب درخشید و پنج بازیکن امارات متحده عربی را از میدان خارج کردند که برعلاوه وی نوراحمد نیز توانست تا سه ویکت تیم مقابل را بدست آورد.

قابل یادآوری است که شفیق الله غفاری امروز نیز در نتیجه توپ اندازی شجاعانه خود جایزه بازیکن برتر را بدست آورد.

تیم زیر سن ۱۹ سال کشور در اولین بازی خود نیز توانست تا در رقابت اول جام جهانی تیم آفریقای جنوبی را به تفاوت هفت ویکت شکست دهد.

همچنان باید گفت که تیم افغانستان در بازی سوم خود در جام جهانی تاریخ ۲۴ ماه جاری جنوری (جمعه آینده) مقابل تیم کانادا وارد میدان خواهد شد.

رقابت های جام جهانی کریکت زیر 19 سال با میزبانی افریقای جنوبی  بین 16 تیم در حال برگزاری  است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала