کلوپ ویدیو

جهان از دیدگاه همسران دیپلمات‌های روس + ویدیو

© Photo / Natalia Kirdyanovaجهان از دیدگاه همسران دیپلمات‌های روسیه + ویدیو
جهان از دیدگاه همسران دیپلمات‌های روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه حدود دو سال پیش، انجمن همسران دیپلمات‌های روس تاسیس شد که امروزه همسر بیش از 200 دیپلمات‌ روس مقیم در 60 کشور جهان، در آن حضور دارند.

به گزارش اسپوتینک،به گزارش اسپوتنیک، این تنها بخشی از عکس ها را نشان می دهد که تنوع طبیعت، زندگی ملیت ها، میراث فرهنگی کشورهایی را که همسران دیپلمات های روسی در سفرهای کاری طولانی مدت در حال انجام وظیفه برای همسران خود هستند نشان می دهد.

به گفته سناتور گریگوری کاراسین، همسران دیپلمات ها همه چیز را زیبا می‌بینند.

ایگور خالوینسکی، رئیس انجمن دیپلمات های روسیه می افزاید: " جامعه همسران دیپلماتهای روسی عنصر جامعه مدنی و سازمان دیپلماسی عمومی است،  آنها زیبایی کشورهایی را که در سفر کاری بودند، برای همه به نمایش می گذارند، ما با کشورهایی آشنا می شویم که ممکن است هرگز از آنها بازدید نکنیم، این بی نظیر است".

یکی از شرکت کنندگان این نمایشگاه، ورا اوكونوا در مورد عکس هایی را که از نيوزلند در جریان سفر كاري گرفته است، می گوید: من می خواهم مسائل زیست محیطی را مطرح کنم، زیرا نیوزیلند به واقعیت به نام پایتخت زیست محیطی جهان نامیده شده است، من دو یخچال فاکس و فرانس جوزف را معرفی کردم، آنها بخشی از میراث یونسکو هستند".

ایرینا ساوینوا در نمایشگاه استونیا تصاویری را ارائه کرد و گفت: " اینجا به طور عمده نماد های استونیا‌ ارائه می شود، از آنجا که طبیعت برای استونیا‌ی‌ها بسیار مهم است، آنها بسیار به محیط زیست اهمیت می دهند".

در این پروژه عکس هایی از همسران دیپلمات های روس در 70 کشور جهان گرد آوری شده که نشان دهنده زندگی روزمره مردم محل، سنت ها و آداب و رسوم، صحنه های نادر طبیعت - همه چیز های که معمولا از چشم گردشگران پنهان می‌ماند، می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала