Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: می‌پذیرم، لیورپول عالی است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از لیورپول تمجید کرد و مدعی شد که این تیم فوق العاده است.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در فصل جاری تیم فصل قبل نیست و نتوانسته با لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر رقابت کند. این تیم در حال حاضر با لیورپول 16 امتیاز فاصله دارد که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه بوده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آینده گواردیولا مشخص شد، پپ حرف زد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در نشست خبری قبل از مصاف با شفلیدیونایتد، در مورد فاصله زیاد تیمش با تیم صدر جدول صحبت کرد و مدعی شد که لیورپول تیم فوق العاده است.

پپ در این مورد گفت:« 24 ساعت در مورد تیمم فکر می کنم و برنامه می ریزم که موفق شویم. لیورپول تیم فوق العاده است و نتایج عالی کسب می کند. هیچ تیمی در هیچ لیگی  ذهنی مرا به اندازه لیورپول پریشان نساخته است.»

پپ در ادامه در مورد تبدیل نشدن موقعیت های تیمش به گول نیز صحبت کرد و دلیل اینکه سایر تیم ها بهتر از تیم او عملکرده اند، نرخ بالای تبدیل شدن ضربات به گول خواند.

پپ افزود:« تاتنهام با دو ضربه به ما دو گول میزند، نوریچ با سه ضربه سه بار دروازه ما را باز می کند، اما ما موقعیت های خوبتر ما به گول تبدیل نمی شود. در این فصل نسبت به لیورپول 12 گول بیشتر به ثمر رسانده ایم، اما میدانم رقابت با این تیم دشوار است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала