قاتل شش عضو یک خانواده در فاریاب کشته شد

© AFP 2023 / Noorullah Shirzada قاتل شش عضو یک خانواده در فاریاب کشته شد
 قاتل شش عضو یک خانواده در فاریاب کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع ارتش در شمال کشور اعلام کرده‌اند عامل قتل شش عضو یک خانواده در ولسوالی اندخوی این ولایت کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، سخن‌گوی قول اردوی 209 شاهین امروز (دوشنبه، 30 جدی) به روزنامه اطلاعات روز گفت که ملا ابراهیم مشهور به حقیار و یک تن از افرادش در جریان عملیات هدفمند نیروهای امنیتی و دفاعی کشته و یکی دیگر از اعضای این گروه به‌نام فدامحمد مشهور به فدا کور زخمی شده است.

رضایی همچنان گفت که این عملیات حوالی ساعت 10:40 دقیقه‌ی پیش از ظهر روز گذشته در مربوطات ولسوالی اندخوی اجرا شده است. به گفته‌ی او، حقیار مسئول مستقیم و عامل اصلی قتل شش عضو یک خانواده در ولسوالی اندخوی بود.

شش عضو یک خانواده حوالی ساعت 7:15 دقیقه‌ی صبح روز گذشته در روستای «خانقاء» ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب از سوی جنگ‌جویان گروه طالبان تیرباران شدند.

چهار عضو یک خانواده در فاریاب توسط طالبان تیرباران شدند - اسپوتنیک افغانستان
چهار عضو یک خانواده در فاریاب توسط طالبان تیرباران شدند

رضایی پس از وقوع این رویداد به روزنامه اطلاعات روز گفته بود که جنگ‌جویان گروه طالبان وارد یک منزل مسکونی شده و اعضای یک خانواده را تیرباران کرده‌اند.

به گفته‌ی او، در این رویداد شش عضو این خانواده به‌شمول زنان، کودکان و مردان کشته و دو نفر دیگر (یک زن و یک کودک) زخمی شده‌اند.

با این حال گروه رادیکال طالبان هر گونه دست‌داشتن در قتل اعضای این خانواده را رد می کنند. این گروه در اعلامیه‌ای آن‌را یک مسأله‌ی شخصی عنوان کرده و گفته است که به جنگ‌جویان این گروه ربط ندارد.

شایان ذکر است که ولایت فاریاب در شمال افغانستان یکی از ولایت‌های ناامن کشور به حساب می‌آید. جنگ‌جویان گروه طالبان در شماری از ولسوالی‌های این ولایت حضور و فعالیت تروریستی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала