Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماشاگران عصبانی، خواهان پس‌گیری پول تکت مبارزه جدید مگ‌گرگور شدند

© AP Photo / Gregory PayanИрландский спортсмен Конор МакГрегор
Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری از تماشاگران که در تازه‌ترین رقابت کانر مک‌گرگور را از نزدیک بیینده بودند، خواهان پس‌گیری پولی شدند که برای خرید تکت تماشای این مبارزه پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، شماری زیادی از هواداران و دوست‌داران بازی‌های مبارزات آزاد شب گذشته برای تماشای مبارزه‌ای دیگر از کانر مک‌گرگور بیشتر از حد تعیین شده‌اش رسید. مبارز ایرلندی که از زمان ضربه فنی شدنش مقابل حبیب نورماگمدوف در اواخر سال 2018 دیگر به اکتاگون نرفته بود، شب گذشته مقابل دونالدو سرون آمریکایی قرار گرفت و با یک ضربه کاری به صورت و ضربه‌ای دیگر به سر، کار حریف 38 ساله‌اش را یکسره کرد.

حبیب نورماگمدوف - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش عجیب حبیب نورماگومدوف به ضربه‌فنی که توسط مک‌گرگور انجام شد + ویدیو

همه‌ای این اتفاقات در مدت زمان تنها 40 ثانیه رخ داد و به همین دلیل شائبه شکل گرفتن تبانی در این مبارزه به وجود آمده است. این فرضیه تا حدی قوی بوده که بسیاری از آنهایی که در سالن تی‌موبایل شهر لاس وگاس از نزدیک تماشاگر مبارزه بودند و همچنین افرادی که به طرق دیگر هزینه کردند تا این مبارزه را از طریق شبکه‌های تلویزیونی تماشا کنند، خواهان پس گرفتن پول‌شان شده‌اند.

این ادعا اما فقط از سوی مردم عادی مطرح نشده است، چون حتی یکی از چهره‌های معروف MMA،‌ نیت دیاز آمریکایی هم مبارزه مک‌گرگور و سرون را ساختگی توصیف کرده است. او در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «این نمایش مسخره کاملاً ساختگی بود. به طرزی افتضاح این مبارزه ضعیف بود».

مک‌گرگور با پیروزی در این مبارزه، به اولین مبارز UFC‌ تبدیل شد که در سه دسته وزنی مختلف حریفانش را با ضربه فنی شکست می‌دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала