Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم تعجب کونته از صحبت‌های مورینیو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان در نشست خبری قبل از جدال با لچه حاضر شد و در رابطه به جدیدترین اتفاقات مربوط به تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اظهارات مورینیو در مورد خوشبین بودن کونته به جذب اریکسن شاید خیلی ها منتظر بودند سرمربی نراتزوری نیز وارد درگیری لفظی با آقای خاص شود اما او این کار را انجام نداد. به نقل از اف سی اینتر 1908، کونته در این باره گفت:

من فکر می کنم این کار ژوزه معمول است و صحبت هایش نرمال بود. ما یکدیگر را می شناسیم و مشکلی وجود ندارد. 

سپس کونته به صحبت در مورد دیدار یکشنبه با تیم رده هفدهمی لچه و شرایط بازیکنان پرداخت:

لچه به امتیاز نیاز دارد و آنها در خانه خود بازی خواهند کرد و ما باید مراقب باشیم و تمرکز خود را در بالا ترین سطح حفظ کنیم. آنها تیم و مربی خوبی دارند و فوتبال خوبی بازی می کنند. در حال حاضر آنها خارج از منطقه سقوط هستند و امیدوارم تا پایان خود را در این محدوده نگه دارند. بازگشت به لچه جایی که در آن به دنیا آمدم و رشد کردم همیشه احساسی عالی برای من به همراه دارد. در حال حاضر سرمربی اینتر هستم و فقط فردا است که لچه رقیب من محسوب می شود. پس از دیدار فردا برای این تیم در ادامه فصل آرزوی موفقیت می کنم.

کنسل شدن معاوضه پولیتانو اسپیناتزولا؟

پولیتانو می داند که تصمیماتی از نظر فنی گرفتیم (برای این معاوضه) و او نیز موافقت کرد و این تنها چیزی است که می توانم بگویم. سپس مسائلی رخ داد که شما باید سوالات خود در مورد آنها را از دیگران بپرسید. فکر و ذهن پولیتانو در رم بود و می خواست در آنجا بماند. اکنون 12 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و خواهیم دید چه پیش می آید. نقل و انتقالات ژانویه سخت ترین دوره برای یک مربی در طول فصل است زیرا دائما در روزنامه ها نام بازیکنان نوشته می شود که برخی از اخبار صحیح هستند و برخی نیز نه. باید در مدیریت وضعیت خوب عمل کنیم. وسینو ؟ او برای بازی فردا در دسترس نیست.

اشلی یانگ خرید اینتر؟

او به تازگی به جمع ما ملحق شده و نمی توانم این بازیکن را به لچه ببرم و او را به گروهی ملحق کنم که برای ماه ها روی ایده های ما در حال کار هستند. اشلی امروز و فردا تمرین خواهد کرد و پس از انجام بازی ما مقابل لچه، در تمرینات گروهی شرکت می کند تا در نهایت برای بازی با کالیاری در دسترس باشد. اشلی تجربه بالایی دارد و می تواند در سمت چپ و راست بازی کند. یانگ به عنوان یک وینگر شناخته شد و سپس در ادامه دوران حرفه ای خود به یک فول بک تبدیل شد. ما به بازیکنان قابل اطمینان نیاز داریم و او چنین بازیکنی است. فکر می کنم یانگ مشکلی در سری آ نخواهد داشت و کارهای زیادی برای تطبیق نباید انجام دهد زیرا به منظور انجام آنچه که از وی می خواهم ویژگی های مناسبی دارد. این بازیکن 34 ساله شور و اشتیاق دارد و این مهم ترین چیز است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала