Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسرت قهرمانی ما 30 ساله نخواهد شد؛ رشفورد احتمالا نمی‌رسد

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله‌گونار سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد پیش از تقابل حساس یکشنبه در برابر لیورپول در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله‌گونار سولسشایر می‌گوید حضور مارکوس رشفورد برای بازی یکشنبه شب مقابل لیورپول احتمالا ممکن نخواهد بود.

منچستریونایتد با تساوی خانگی در اولدترافورد، تنها تیمی که در نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس از لیورپول امتیاز گرفت می‌باشد، دو روز دیگر در هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها میهمان صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

رشفورد چهارشنبه شب در جام حذفی انگلیس مقابل ولورهمپتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر که حاصل برخورد با بازیکن حریف بود، تنها 15 دقیقه دوام آورد و و میدان را ترک کرد. همان مصدومیت ممکن است مانع از حضور این بازیکن 22 ساله مقابل لیورپول شود.

سولسشایر درباره وضعیت بازیکنی که در این فصل 19 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است گفت: نمی‌توانم حالا چیزی به شما بگویم. باید به او زمان بدهیم تا ببینیم که چه واکنشی نشان می‌دهد. باید معاینات بیشتری صورت بگیرد و امروز (جمعه) روند بهبودی‌اش را زیر نظر خواهیم گرفت. از حالا نمی‌خواهم تصور کنم که او قطعاً آماده بازی نخواهد بود چون هنوز 48 ساعت دیگر فرصت داریم.

منچستریونایتد میهمان تیمی است که پس از 30 سال در آستانه کسب قهرمانی در لیگ برتر است. این در حالیست که خودش از سال 2013 به بعد دیگر فاتح این رقابت‌ها نشده است. سولسشایر اما تأکید کرد که هدفش این است که نگذارد انتظار شیاطین سرخ برای قهرمانی به اندازه رقیب مرسی‌سایدی طولانی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала