Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو: "لئو همه چیز را دارد، او به من احتیاج نداشت."

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو اسطوره بارسلونا در تازه ترین صحبت هایش از زمان بازی در کنار مسی صحبت کرده و به تمجید از کاپیتان بارسا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو هنوز هم در بسیاری موارد از سوی هواداران بارسلونا در نیوکمپ مورد احترام قرار دارد، اما انتقال او از این باشگاه به لیونل مسی اجازه شگوفایی داد و خود را به عنوان ستاره جدید بلوگرونا تأسیس کرد.

Former FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدینیو: مسی کامل بود و به مشوره من نیاز نداشت/ امیدوارم نیمار به بارسا برگردد

ستاره برزیلی هنگامی که مسی برای اولین بار وارد تیم اول بارسلونا شد، اعجوبه آرژانتینی را زیر بال خود گرفت و مشخص است که رونالدینیو هنوز از مسی تحسین زیادی می کند.

رونالدینیو به مجله پنیکا گفت: "وقتی من به بارسلونا رسیدم، قبلاً صحبت از كودكی بود كه ایستاده بود. سپس ما دوست شدیم؛ ما با هم شروع به بازی کردیم و خیلی خوب پیش رفتیم. او با دیگران متفاوت بود و ما با [فرانک] ریکارد صحبت کردیم تا او برای آموزش با ما بیاید، همه چیز خیلی سریع بود."

جادوگر فوتبال در ادامه افزود: "من به اندازه کافی خوش شانس بودم که برای اولین گل خود پاس او را به دست آوردم. با گذشت زمان دیدن كسی كه خیلی نزدیك [شما] شود ابتدا شما و سپس جهان را تسخیر می كند، بسیار خوشایند است. ما همیشه بسیار نزدیک بودیم. چیزهایی را یاد گرفتیم، او به من اسپانیایی آموخت و من به او پرتگالی را یاد دادم ، اما با توپ ما کاملاً یکدیگر را درک کردیم."

وی گفت: "من از این که او چقدر آرام است شگفت زده می شدم. این چیزی است که من نسبت به او دوست دارم؛ او هرگز به دردسر نمی خورد، همیشه در کنار خانواده و نزدیکان خود است."

رونالدینیو اظهار داشت: "لئو همه چیز را دارد، او به من احتیاج نداشت."

در کل ، رونالدینیو فقط وقتی به زمان حضورش در بارسلونا نگاه می کند ، افکار مثبت دارد.

وی اظهار داشت: "خاطرات زیادی وجود دارد. من فکر می کنم با هزاران نفر که در انتظار من در ورزشگاه بودند وارد شدم."

در زمان ریکارد بود که رونالدینیو پیراهن بارسلونا را رونق داد و مربی و بازیکن ستاره به طور مرتب در همان صفحه حضور داشتند.

رونالدینیو گفت: "او یک مربی عالی، یک مرد بسیار آرام است، بهترین کاری که من تاکنون با آنها کار کردم. او همه چیز را می دانست زیرا در بالاترین سطح بازی می کرد و همین امر اوضاع را برای ما آسان می کرد. هر کاری که او از ما خواسته بود انجام دهیم، او قبلاً هم آن را انجام داده، بنابراین او با روش بسیار ساده و مستقیم با ما صحبت کرد. او آزادی زیادی به من داد تا بتوانم فوتبال خود را بازی کنم.

اسطوره بارسلونا در ادامه اضافه کرد: "وقتی توپ را در اختیار نداشتیم، ما نیز مجبور شدیم به تعهدات خود عمل كنیم. اما هنگامی که ما آن را داشتیم، او باعث شد احساس آزادی کاملاً خوبی داشته باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала