Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جوان آژاکس در دو راهی انتخاب میان رئال و یونایتد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دبیک
فن دبیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره جوان باشگاه آژاکس با چالش انتخاب تیم رو‌به‌رو است.

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن‌دبیک، ستاره نام‌آشنای آژاکس آمستردام در پایان فصل جاری بین دو تیم پر افتخار لیگ‌های انگلیس و اسپانیا یکی را برای بازی انتخاب می‌کند. این ادعای است که برخی رسانه‌های هالندی در مورد او می‌کنند. بر اساس گزارش روزنامه داگبلات، رئال مادرید و منچستریونایتد برای این بازیکن مطرح هستند و میان این دو یکی را برای ادامه فوتبالش در پایان فصل روان انتخاب خواهد کرد.

فن دبیک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن دبیک احتمال پیوستن به رئال مادرید در جنوری را رد کرد

از سوی هم، روزنامه "دیلی‌میرر"‌ چاپ لندن در چاپ امروزش هافبک 22 ساله را نزدیک‌تر به رئالی‌ها تا منچستر تعبیر کرد. این نشریه نوشت یونایتد‌ها برای پرکردن جای پوگبا و اسکات مک‌تومینای مصدوم،‌ مشتاق همکاری با فان‌دبک شدند. در حالیکه قرائن و شواهد از احتمال 80 درصدی وی در پایان فصل جاری به رئال می‌‌دهند. ستاره آژاکس که مدنظر تیم هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید قرار دارد، هرگونه انتقال در ماه ژانویه را رد کرد.

در همین حال، خود این بازیکن هرگونه انتقال در ماه جنوری را رد کرد. اما این بازیکن اعلام کرده است که تمایلی به جدایی از این تیم هالندی ندارد. دبیک، 22 ساله، اظهار داشت:«اینگونه نیست که در حال حاضر تمایلی به انجام این کار داشته باشم. قبلا هم گفته ام و باز هم می گویم، این فصل در آژاکس خواهم ماند و شاید فصل آینده نیز در تیم ماندنی شوم. گزارش‌هایی که در مورد رئال مادرید و منچستریونایتد منتشر می شود نشانه خوبی است اما در حال حاضر اهمیتی ندارد. در آژاکس می مانم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала