Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و لاوتارو در فهرست خرید بارسا

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار بازیکن پی اس جی و لاوتارو مارتینز بازیکن اینتر، بازیکنانی هستند که بارسلونا در ارتباط هستند.

به گزارش اسپوتنیک، فعالیت بارسلونا در بازار نقل و انتقالات در فصول اخیر با تمایل برای صرف مبالغ رکورددار، قابل دید بوده است.

خریدهایی مانند آنتوان گریزمان، فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله بر این واقعیت شهادت دارند و 350 میلیون یورو (300 میلیون پوند / 390 میلیون دالر) به همراه افزودنی های آن هزینه شده است.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار باید به بارسا برگردد، مسی دلیل جدایی وی بود

هدف اصلی این استراتژی ایجاد تیمی است که بهترین بازیکنان بلامنازع جهان خواهند بود، با بازیکنانی که جواهر را در تاج لیونل مسی تکمیل می کنند.

بعید است که سران بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات جنوری خود را تقویت کند، اما تعدادی از این اهداف وجود دارد که قصد دارند یک سری از تعویض های تابستانی را در پی داشته باشند.

نیمار هدف شماره یک است و علی رغم از دست رفتن تابستان گذشته، بارسا مصمم است که با پاری سن ژرمن قرارداد ببندد و به ستاره برزیلی اجازه بازگشت به نیوکمپ را بدهد.

با توجه به اینکه کاتالان ها به آینده یی بدون لوئیز سوارز نگاه می کنند، مهاجم اینتر لاوتارو مارتینز جایگزین مناسب و بازیکنی است که در حال حاضر مشغول همکاری با لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین است.

ماتیاس د لیخت هنوز هدف بارسلونا است و آنها دوست دارند این جوان هالندی را به همراه فرانکی د یونگ هم تیمی سابقش در آژاکس، مجدداً به هم بپیوندند اما مجبور خواهند شد که اکنون صبر کنند.

به گزارش ال دسمارکو، ساموئل اومتیتی مدافع بارسلونا هدف زمستانی برای منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام است.

این ملی پوش فرانسوی می تواند در هفته های آینده در انتقال باشد و با برنده جام جهانی در اردوگاه نو، سفارش خود را کاهش خواهد داد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا اظهار داشت که به دلیل پیوستن به اینتر و منچستر یونایتد، در فکر جدایی آرتورو ویدال از قهرمان لالیگا نیست.

ویدال از زمان ورود فرانکی د یونگ از آژاکس روند تمسخر را کاهش داده و گمانه زنی های مربوط به آینده اش در نیوکمپ است، جایی که او در این فصل تنها چهار بازی لالیگا را از ابتدا به میدان رفته است.

براساس گزارشات موجود در اسپانیا، بارسلونا مذاکراتی را با پالمیراس برای جذب ماتئوس فرناندز جهت تقویت خط دفاعی خود آغاز کرده است.

کاتالان ها برای این بازیکن 21 ساله 6 میلیون یورو پیشنهاد داده اند، اما این قرارداد با این واقعیت پیچیده که طرف قبلی وی بوتافوگو هنوز هم برخی از حقوق وی را در اختیار دارد و باید موافقت کند تا وی را به اسپانیا برود.

آرتورو ویدال ستاره ملی پوش شیلیایی، تابستان را با نارضایتی در نیوکمپ تحمل کرده و شایعاتی مبنی بر جابجایی در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته به دلیل اختلاف نظر وی با این باشگاه در مورد جایزه ها تقویت شده است.

انتظار می رود ویدال با ایوان راکیتیچ در مرخصی همراه شود، هرچند که این باشگاه حاضر نیست تا تابستان او را از دست بدهد تا از خط میانی کافی برای رقابت های لیگ قهرمانان خود اطمینان حاصل کند.

ساموئل امتیتی ​​یکی دیگر از ستاره بالقوه است که باشگاه برای پیشنهادات مهمان فرانسوی آماده است، در حالی که ژان کلر تودیبو با مجموعه ای از باشگاه ها در عدم موفقیت در کاتالونیا ارتباط برقرار کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала