ترس کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا از جنگ جهانی سوم

© AP Photo / Iranian Armyترس کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا از جنگ جهانی سوم
ترس کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا از جنگ جهانی سوم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از تشدید درگیری بین ایالات متحده امریکا و ایران، کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا ترس خود را از آغاز جنگ جهانی سوم در پیام‌های توییتری خود به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه‌های مجازی در سراسر دنیا، پس از تشدید درگیری بین امریکا و ایران ترس و پیش‌بینی‌ های خود را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشتند که پس از آن فقط در روزهای اول سال جدید به آن شوخی شده بود.

یک کاربر در با آی‌دی آنجلیکا در صفحه توییتر اش نگاشته است: چرا مردم واقعاً شوخی می‌کنند که جنگ جهانی سوم می‌تواند آغاز شود؟ شما... (عجیب) استید، اکنون لازم است که همه ما دعا نمایم تا همه چیز خوب شود. شما می‌خواهید بمیرید، جنگ هیچ شوخی نیست. اگر آنها (ایران و امریکا) از سلاح‌های هسته‌ای خود استفاده کنند، تمام جهان نابود می‌شود.

کسانی که احتمال آغاز جنگ جهانی سوم را به شوخی می‌گیرند به کمک این ویدیو در مورد دختری که قربانی یک درگیری مسلحانه شده بود می‌توانند ا پیامدهای واقعی جنگ را به‌خاطر بیاورند.

 مریم همچنان در صفحه توییتراش به عربی نوشته است که «جنگ شوخی نیست لطفاً جنگ را متوقف کنید و دنیا را از شر بیماری خلاص کنید».

در پیام توییتر دیگر نیز آمده است که: بی ثبات سازی ایران منجر به هرج و مرج و مهاجرت‌ها و حتی بدتر از سقوط دولت قذافی یا ظهور داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) خواهد شد. این امریکا نیست که هزینه آن را بپردازد، بکله باز هم اروپا است.

«شوخی ها در باره جنگ جهانی سوم می‌تواند به وقعیت تبدیل شود».

پس از بیانیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا به ملت و اعلام اعمال تحریم‌های علیه ایران میکروبلاگرها به این نتیجه رسیدند که این جنگ به تعویق افتاده و همچنان به کنایه‌ها خود ادامه دادند.

در روز 8 جنوری ایران در پاسخ به ترور جنرال سلیمانی حمله راکتی را به دو پایگاهی امریکایی در عراق انجام داد که یازده راکت از سمت ایران به پایگاه الاسد و یک راکت به پایگاه اربیل شلیک شد. ایران می‌گوید که در نتیجه این حملۀ راکتی 80 امریکایی کشته شدند، اما امریکا این خبر را رد می‌کند و می‌گوید که هیچ یک از نیروهای متعلق به امریکا در این حمله کشته نشده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала