Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شالکه به دنبال شکار توبیدو از بارسا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر شالکه برای جذب توبیدو ، با بارسلونا وارد صحبت شد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش بیلد، ژوچن اشنایدر مدیر ورزشی شالکه از اردوگاه تمرین شالکه در فوئنته ایلامو در مورسیا خارج شده تا با بارسلونا در مورد قرارداد با ژان کلر توبیدو دیدار کند.

View this post on Instagram

Entrenamiento 💪🏽🔥 #ForçaBarça 🔵🔴

A post shared by Jean-Clair Todibo (@jctodibo) on

باشگاه آلمانی در تاریخ 2 جنوری برای انجام اردوگاه تمرینی وارد اسپانیا شد و پنجشنبه به آلمان دوباره برخواهد گشت. اشنایدر در تلاش برای یافتن راه حلی برای سر و سامان دادن به اوضاع جاری است و می خواهد از دیدار با بارسلونا استفاده کند. جانلوکا دی ماترزیو در اسکای ایتالیا می گوید که توبیدو برای شش ماه آینده به صورت قرضی به تیم بوندسلیگایی می رود.

میلان سعی کرده این بازیکن را به صورت قرضی با گزینه ای خرید به خدمت بگیرد اما این بازیکن از ماندن در سن سیرو مطمئن نیست. باشگاه سری آ به مدافع احتیاج دارد و اگر نتواند توبیدو را جذب نماید، به دنبال دیگر بازیکن خواهد رفت.

به نظر می رسد این جوان 20 ساله علی رغم علاقه میلان، شالکه را به عنوان انتقالش ترجیح می دهد. او در جستجوی دقایقی که نتوانست در بارسلونا به میدان برود در تیم آلمانی است. این در حالیست که وی در این فصل تنها در سه بازی تحت نظر ارنستو والورده (مجموعا 167 دقیقه) بازی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала