ترامپ: ایران حامی شماره یک تروریسم در جهان است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: ایران حامی شماره یک تروریسم در جهان است
ترامپ: ایران حامی شماره یک تروریسم در جهان است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا گفت: ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است و تلاش می‌کند که به سلاح هسته‌ای دست یابد ولی ما اجازه نخواهیم داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است و تلاش می‌کند که به سلاح هسته‌ای دست یابد ولی ما اجازه نخواهیم داد.

وی مدعی شد: ما هفته گذشته جنرال سلیمانی را حذف فیزیکی کردیم که مسئول کشته شدن هزاران آمریکایی بود. در حمله نیروهای مورد حمایت سپاه قدس [دو هفته قبل] یک آمریکایی کشته شد و سلیمانی برای کشتن آمریکایی‌های دیگر برنامه‌ریزی کرده بود.

ترامپ ادامه داد: باید پیشتر از این سلیمانی کشته می‌شد. با حذف فیزیکی سلیمانی ما این پیام را به تروریست‌ها دادیم که اگر برای جان خود ارزش قائل هستید، جان مردم ما را تهدید نکنید.

رئیس جمهور آمریکا گفت: همانطور که ما در حال بررسی اقدامات آتی خود در واکنش به تهاجم ایران هستیم من اقدامات تنبیهی اقتصادی علیه ایران اعمال می‌کنم. این تحریم‌های قدرتمند تا زمانی که ایران رفتارش را تغییر ندهد، ادامه خواهد یافت. موشک‌هایی که شب گذشته به سمت ما شلیک شدند محصول پولی هستند که دولت پیشین آمریکا در اختیار ایران قرار داد.

 شایان ذکر است که بامداد چهارشنبه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала