بیانیه ترامپ در مورد ایران بسیار ملایم بود

© Sputnik / Alexander Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر الكسی چیپه، نایب رئیس كمیته امور خارجه پارلمان فدراسیون روسیه
الكسی چیپه، نایب رئیس كمیته امور خارجه پارلمان فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نایب رئیس کمیته بین المللی پارلمان روسیه اظهارات ترامپ در مورد ایران را کاملاً نرم دانست.

به گزارش اسپوتنیک، الكسی چیپا، نایب رئیس كمیته امور خارجه پارلمان فدراسیون روسیه، پلان دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا برای اعمال تحریم های جدید اقتصادی علیه ایران، می تواند راهی برای خروج از اوضاع باشد تا از زورگوی در منطقه جلوگیری شود.

 نکات کلیدی سخنرانی ترامپ پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق - اسپوتنیک افغانستان
نکات کلیدی سخنرانی ترامپ پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق

چپا عصر روز چهارشنبه اظهار داشت: "من فکر می کنم که امروز ترامپ آشکارا خطایی را که مرتکب شده بود درک کرده است. من فکر می کنم که پیشنهاد تحریم های اقتصادی ساده ترین راه برای خروج از اوضاع است".

در حین حال، نایب رئیس كمیته امور خارجه پارلمان فدراسیون روسیه اظهار داشت كه سخنان رئیس جمهور امریكا در کاخ سفید در مورد موضوع ایران خشن نبود ، زیرا ترامپ ، پس از استماع مشاورین خود كه پیشنهاد (منحل كردن جنرال ایرانی كاسم سلیمانی) را نموده بودند، انتظار چنین واکش در داخل ایالات متحده و هم در سراسر جهان را انتظار نداشت. "

چیپا همچنین اضافه كرد، كشورهایی كه در برنامه جامع اقدام مشترک (JCPP) شركت می كنند ، باید از ادامه اجرای آن امتناع ورزند و به نتیجه رسیدن توافق نامه جدید ، همانطور كه ​​ترامپ روز چهارشنبه گفت ، عمل مایند.

"اجرای برنامه هستوی ایران یک کار مهم است. کشورهای شرکت کننده باید تمام توافق های موجود را حفظ کنند. واضح است که ایالات متحده با تحریم های خود به نتیجه ای که می خواهند برسند ، نخواهد رسید ، اما بسیار مهم است، شرایط FDP ، که قبلاً پذیرفته شده بود، باید عملی گردید. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала