اعزام نیرو های اضافی آمریکا به خاورمیانه

© Photo / Capt. Jason Welchاعزام نیرو های اضافی آمریکا به خاورمیانه
اعزام نیرو های اضافی آمریکا به خاورمیانه     - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده آمریکا قصد دارد 6 بمب افکن B-52 و بیش از 200 نظامی دیگر را به خاورمیانه ارسال نماید.

 به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال با استناد از مقامات بلند پایه نظامی نخواسته اند از آنها نامبرده شود می‌گوید که پنتاگون قصد دارد حدود 200  تن از نیرو های نظامی تازه‌نفس و 6 بمب افکن نوع B-52 را به خاورمیانه بفرستد.  

براساس اطلاعات این نشریه، پنتاگون قصد دارد 200 پرسنل نظامی مستقر در پایگاه  ویچنزا ایتالیا را به منطقه اعزام کند.

شماری ازاین نظامیان امنیت سفارت ایالات متحده در بیروت را تضمین خواهند کرد.

انتقال هزاران سرباز تازه نفس آمریکایی به خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان
انتقال هزاران سرباز تازه نفس آمریکایی به خاور میانه

پیش بینی می شود که جنگنده های آمریکایی طی روز های آینده وارد منطقه شوند. براساس گزارش C.N.N بمب افکن های آمریکایی در جزیره دیگو گارسیا که به عنوان منطقه خارجی دریایی بریتانیا در اقیانوس هند تلقی می‌شود، مستقر خواهند شد. به گفته این کانال ، این مکان به دلیل اینکه خارج از برد موشک های ایرانی قرار دارد، انتخاب شده است.

 پنتاگون با اعزام 3500 تن از نیروی واکنش سریع یگان 82 هوایی ارتش آمریکا را به خاور میانه موافقت کرد.

وزارت دفاع آمریكا (پنتاگون) با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد كه در پی تشدید تنش ایران و آمریكا پس از كشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در بغداد، بخشی از نیروی واکنش سریع یگان 82 هوایی ارتش آمریکا به منطقه خاورمیانه اعزام می‌شوند.

گفتنی است بامداد امروز 3 جنوری 2020 چند بالگرد آمریکایی به همراه پهپاد در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد، پایتخت عراق کاروان حامل اعضای گروه حشدالشعبی را هدف قرار دادند که در پی آن علاوه بر قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس جانشین فرمانده و چند تن از اعضای این گروه کشته شدند.

وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تایید خبر کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در یک حمله هوایی در بغداد پایتخت عراق اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала