Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولشر: جدایی پوگبا در جنوری محال است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد در واکنش به جدایی ستاره فرانسوی تیمش تاکید کرد که او در پنجره نقل و انتقالات جنوری از اولدترافورد جدا نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، پل پوگبا در طول تابستان به دنبال جدایی از یونایتد بود و علاقه خود به تجربه چالش‌های جدید را در پایان فصل گذشته اعلام کرده بود. این ستاره فرانسوی شیاطین سرخ به شدت به با رئال مادرید نزدیک شده بود اما سولشر او را متقاعد کرد که به حضورش در منچستریونایتد برای فصل جدید ادامه دهد.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقال پوگبا به اینتر، خیانت به یوونتوس است

پوگبا به صورت مداوم با مصدومیت مچ پای خود درگیر بوده و نتوانسته زیاد در ترکیب این تیم به میدان برود. سرمربی شیاطین سرخ در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال جدایی پوگبا در ماه جاری میلادی وجود دارد، اظهار داشت:«او قطعا در جنوری الدترافورد را ترک نخواهد کرد».

از سوی هم آنتونیو کونته از سران باشگاه اینتر خواسته که برای خرید ستاره شیاطین سرخ با یوونتوس وارد رقابت شود و نگذارد رقیب سنتی‌اش در جذب پوگبا موفق شود. منچستریونایتد به نراتزوری اعلام کرد که تمایل دارد لوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی‌اش را جذب کند. منچستریونایتد اکنون باید خود را برای بازی روز سه شنبه در جام اتحادیه برابر منچسترسیتی آماده کند. آنها در دیدار رفته نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم همشهری هستند. پس از آن در 11 جنوری باید به مصاف تیم قعر جدولی نوریچ بروند. آنها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی رده چهارمی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала