Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته حال سولسشایر را گرفت؛ اینتر مشتری جدی ستاره تاتنهام

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته، سرمربی باشگاه اینتر خرید ستاره دنمارکی تاتنهام را در دستور کارش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "کوریره دلو اسپورت"، باشگاه اینتر بر اساس درخواست آنتونیو کونته خرید کریستین اریکسن هافبک دنمارکی تاتنهام را در دستور کار قرار داده است، ستاره‌ای که مورد توجه باشگاه منچستریونایتد نیز قرار دارد. هافبک 27 ساله دنمارکی باشگاه تاتنهام در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهد شد و قصد ندارد قرارداد خود با باشگاه انگلیسی را تمدید کند. همین وضعیت قرارداد او باعث شده تا باشگاه‌های بزرگی از جمله یوونتوس، رئال مادرید، منچستریونایتد و به تازگی اینتر برای جذب او علاقه نشان دهند.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیسون، اریکسن...، فهرست 6 نفره خرید زمستانی یونایتد

بر اساس گزارش‌ها خرید اریکسن در زمستان برای باشگاه اینتر چیزی در حدود 20 میلیون یورو آب خواهد خورد. این در حالی‌ست که هدف و خواسته اصلی اینتر در نقل‌وانتقالات زمستانی هنوز هم آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلونا است. اریکسن اعلام کرده است که مایل است اسپرز را ترک کند و قراردادش در پایان فصل منقضی می‌شود. یونایتد تابستان گذشته اقدامی را برای اریکسن در نظر گرفت اما سولسشایر احساس کرد که هافبک دنمارکی در عوض ترجیح می دهد به اسپانیا حرکت کند.

این رسانه ایتالیایی همچنین مدعی شده که اینتر، پی اس جی و یوونتوس همه می خواهند با اریکسن قرارداد امضا کنند، هرچند که گزارش شده است که همه آنها می خواهند تا تابستان منتظر بمانند تا وی را به صورت رایگان زمین بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала