Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیسون، اریکسن...، فهرست 6 نفره خرید زمستانی یونایتد

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش ها، منچستریونایتد فهرست کوتاه انتقال شش نفره را دارد که در حنوری به دنبال جذب حداقل یکی از آن‌هاست.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر دوست دارد در چند هفته آینده ترکیب تیمش را تقویت کند و به نظر می رسد به دنبال آخرین شکست مقابل آرسنال و مصدومیت‌ها در یونایتد، قرار است یک خط میانی جدید در دستور کار مربی نارویایی قرار گیرد.

یونایتد در نظر دارد پس از مصدومیت هافبک اصلی تیم پُل پوگبا و اسكات مک تومینای و می تواند یک هافبک جدید را در پنجره زمستانی كه در تابستان از دست داده است، استخدام كند.

ایونینگ استاندارد نشان می دهد که شان لانگ‌استاف، جیمز مَدیسون، دکلان رایس، گدسون فرناندز، امره جان و کریستین اریکسن همگی تحت عنوان تقویت یونایتد مورد توجه هستند.

منچستر ایونینگ نیوز می داند که مدیسون و رایس اهداف اصلی هستند، در حالی که یونایتد در تابستان به لانگستاف و اریکسن را زیر نظر داشت.

طبق گزارش دیگری، مایکل کریک، مربی یونایتد ظاهراً مشتاق این است که لانگ استاف را از نیوکاسل به خدمت بگیرد. ایونینگ استاندارد ادعا می کند که این کریک است که معتقد است مرد نیوکاسل خریدی درست برای شیاطین سرخ است.

مگپی‌ها در تابستان 50 میلیون پوند برای هافبک خود خواستار شدند و یونایتد نیز در این ارزیابی تصمیم به گذشتن از خرید لانگ‌استف گرفت، بنابراین هر معامله‌ای نیاز به یک قیمت اصلاح شده وجود دارد.

سرانجام طبق گزارش ها، یونایتد با نبرد برای خرید اریکسن از تاتنهام روبرو است و گفته می شود اینتر میلان نیز برای ورود به این مسابقه وارد شده است.

اریکسن اعلام کرده است که مایل است اسپرز را ترک کند و قراردادش در پایان فصل منقضی می‌شود. یونایتد تابستان گذشته اقدامی را برای اریکسن در نظر گرفت اما سولسشایر احساس کرد که هافبک دنمارکی در عوض ترجیح می دهد به اسپانیا حرکت کند.

روزنامه دیلی میل ادعا می کند که اینتر، پی اس جی و یوونتوس همه می خواهند با اریکسن قرارداد امضا کنند، هرچند که گزارش شده است که همه آنها می خواهند تا تابستان منتظر بمانند تا وی را به صورت رایگان زمین بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала