Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قسمت دوم سریال بارسا – نیمار بزودی..

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در تابستان آتی برای جذب نیمار مسیر ساده تری در پیش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا که در تابستان گذشته از خرید نیمار محروم شد، دوباره برای خرید این ستاره برزیلی از پاریسن جرمن اقدام خواهد کرد.

Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تغییر در سبک زندگی نیمار

روزنامه موندودیپورتیوو میگوید نیمار دوباره به یکی از اهداف بارسلونا در تابستان 2020 تبدیل شده است و با توجه به این بلند رفتن سن مسی مدیران بارسا میخواهند با استخدام این ستاره جنجالی خود را از دوران پسا مسی راحت بسازند، هر چند بارسلونا در تابستانی که گذشت خیلی برای جذب نیمار تقلا کرد، اما پاریسی با شرایط و قیمت های پیشنهادی بارسلونا موافق نبودند و همین موضوع باعث شد تا این انتقال انجام نشود.

این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا در حالی این ادعا را کرده است که در چند روز پیش در نظرسنجی همین روزنامه هواداران بارسلونا بیشتر رای را به خرید امباپه داده اند و ظاهرا طرفداران بارسلونا دیگر حاضر نیستند نیمار با پیراهن تیم محبوب شان ببینند.

پی اس جی در تابستان مصر بود که نیمار را با مبلغی کمتر از 222 میلیون یورو نفروشد، اما داستان در این تابستان فرق میکند و بارسا میتواند با رقم کمتری بازیکن سابق را از چنگ پاریسی ها بیرون بکشد.

قانونی وجود دارد که یک بازیکن پس از سه سال حضور در یک تیم قرارداد خود را تمدید نکند، میتواند با رقمی که خود این بازیکن تعیین میکند راهی دیگری شود.

رقمی که بین بارسا و نیمار معقول به نظر میرسد، 180 میلیون یورو است.

به همین دلیل است که بارسا برای جذب نیمار مسیر ساده تری در پیش دارد.

بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نیمار را جانشینی مناسب برای پر کردن جای مسی 33 ساله میداند و باز هم برای خرید این بازیکن اقدام خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала