Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: من سیتی بهترین تیم انگلستان در ده سال اخیر است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است كه منچستر سیتی بهترین تیم انگلستان در یک دهه اخیر است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می گوید که تیم تحت هدایت او پس از یک دهه مسلط "نبرد با غول های بزرگ" در لیگ برتر، برای موفقیت های بیشتر آماده شده است.

بازی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصارف هنگفت سرمربیان لیورپول و من سیتی، کدام یک بهتر عمل کرده اند؟

با وجود اینکه بین سیتی و لیورپول اکنون فاصله 14 امتیازی است اما سرمربی سیتی اطمینان دارد که این تیم قادر به کسب عناوین بیشتر است و شکاف ها را به "مسائلی که نمی توانیم کنترل کنیم" اختصاص دهیم، عمدتا مصدومیت بازیکنان کلیدی و تصمیماتی که در برابر تیم ها رفت.

گواردیولا اضافه کرد که تیمش برای تکرار فصل گذشته تلاش می کند، جایی که آنها لیورپول را کنار زده و قهرمان شدند اما آنها در حال برنامه ریزی برای فصل آینده و فراتر از آن هستند.

این سرمربی اسپانیایی گفت: "ما نمی توانیم آنچه كه تیم فوق العاده مانند لیورپول تاكنون انجام داده را كنترل كنیم و مسائل دیگری نیز وجود دارد كه نمی توانید آنها را كنترل كنید اما وقتی همه مناسب هستند ما می توانیم این كار را انجام دهیم."

وی گفت: "ما در حال صحبت هستیم و دقیقاً کم و بیش می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم در فصل بعد. من فکر می کنم این در یک دهه گذشته بهترین تیم از نظر امتیاز، از نظر گل، از نظر همه چیز و حتی عناوین بوده است. بنابراین به خاطر آن منچسترسیتی را تبریک می گویم."

سرمربی سیتی افزود: "وقتی هر روز در اینجا تجزیه و تحلیل می کنیم، آنچه روز به روز اتفاق می افتد به ما چشم انداز می دهد که در 10 فصل گذشته اتفاق افتاده است به خصوص وقتی مردم ابوظبی این باشگاه را به دست گرفتند و بازیکنان خوبی، مدیران جالب و چیزهای بزرگتری را خریداری کردند."

پپ می افزاید: "ما این کار را بسیار خوب انجام دادیم. مردم می گویند سال 2019 چطور بود؟  حالا مردم می گویند این یک فاجعه است ما در سال 2019 چهار عنوان کسب کردیم، بنابراین یک سال باورنکردنی برای ما بود، ما از آن لذت بردیم، تبریک می گویم برای همه افرادی که در اینجا کار می کنند. آنها با غول های عظیمی در انگلستان، باشگاه های بزرگ و بزرگترین تاریخ با هم می جنگیدند. برای یک دهه گذشته ما بخشی از آنها بودیم.

سرمربی موفق سیتی اضافه کرد: "باشگاه های بزرگ اینجا در انگلستان همیشه مشتاقانه منتظر هستند، ما می خواهیم نه تنها از نظر پیراهن بلکه به عنوان یک باشگاه که می توانیم بهتر عمل کنیم و آنالیز می شویم. امیدوارم در یک دهه آینده این باشگاه بتواند برای مدت زمان بیشتری باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала