Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو برای خرید مدافع به بازار می‌رود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دارن بنت می گوید، ژوزه مورینیو تاتنهام را وارد بازار نقل و انتقالات ماه جنوری خواهد کرد و انتظار می رود و سرمربی پرتگالی به دنبال تقویت خط دفاعی می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، بنت در صحبت با تاک اسپورت درباره برنامه های خرید مورینیو گفت: "او فقط می تواند با آنچه بدست آورد، کار کند.

وی گفت: "او موفق شده است كه با توبی تمدید کند و او را به امضای قرارداد جدید تشویق کند، بنابراین آقای خاص را به عنوان یك مدافع دوست می‌دارد و معتقد است كه می تواند آنها را در خط ذفاعی بهبود بخشد.

وی گفت: "اما من فکر می کنم در جنوری او باید وارد بازار نقل و انتقالات شود و کسی را به خدمت بگیرد، زیرا در یک مرحله من به توبی آلدرویرلد و یان فرتونگن نگاه می کردم و به دفاع می اندیشیدم که یکی از قوی ترین زوج‌های مدافغان میانی را در لیگ برتر شکل داده اند.

"اکنون، هر دوی کمی پا به سن گذاشته اند و طبیعی‌است که ژوزه به دنبال جانشینانی مناسب برای این دو باشد.

"فرتونگن مصدومیت بزرگی را متحمل شده است، بنابراین شاید این هم نقشی داشته باشد تا مورینیو به دنبال تقویت خط دفاعی باشد.

وی گفت: "من فکر می کنم که او به طور قطع وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد و سعی خواهد کرد یک مدافع را به‌خدمت بگیرد و حتی شاید یک مدافع کناری را نیز حذب کند.

وی گفت: "آنها سون هیونگ مین را ( وقتی از محرومیت برگردد )، هری کین، دله آلی ، کریستین اریکسن، اریک لاملا، دارند که همه این‌ بازیکنان می‌توانند تفاوت ایجاد کنند.

"من فکر می کنم رایان سیسینیون، هر چه بیشتر بازی کند بهتر می شود.

"اما از نظر دفاعی، آنها حتی باید دو یا سه گل بزنند تا به تساوی برسند و یک امتیاز بگیرند."

بنت معتقد است که خروج بازیکنان از تیمش می تواند به مورینیو کمک کند تا فضای موجود در تیمش را آزاد کند، و این امکان وجود دارد که مدافع کلمبیایی آنها داوینسون سانچز بتواند به تیم دیگری منتقل شود.

مهاجم سابق انگلیس اضافه کرد: "خب کسی مجبور است برود، بدیهی است که خوان فویث خیلی زیاد بازی نکرده است، که این بازیکن هم گزینه‌ای دیگر در این پست است.

"به نظر می‌رسد او واقعاً علاقه مند به داوینسون سانچز نیست، فکر می کنم وقتی او در یونایتد بود و آنها علیه آژاکس بازی می کردند، فکر می کردم این عدم علاقه از تقابل سانچز در ترکیب آژاکس در فینال لیگ اروپا باشد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала