Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر مالدینی، مارادونا و پله هم در منچستر بودند وضعیت شان مثل پوگبا می‌شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر در ابراز نظری عجیب از سطح وخامت وضعیت فعلی منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا مدیر برنامه پُل پوگبا و ستاره‌های دیگری چون ارلینگ هالند، جی‌جی دوناروما، زلاتان ایبراهمیوویچ و ماتیاس دلیخت که بخاطر انتقال جنجالی پوگبا با منچستر رابطه سردی با شیاطین سرخ دارد حالا و در جدید ترین اظهار نظر خود، انتقاد شدیدی از باشگاه منچستر یونایتد انجام داده است، گفت: : " در مقطع کنونی هیچ بازیکنی را به یونایتد منتقل نمی کنم. آن ها قابلیت این را دارند که بازیکنانی نظیر مالدینی، پله و مارادونا را هم نابود کنند."

رایولا در ادامه درباره پل پوگبا و ماتیاس دی لیخت نیز گفت: " پوگبا در حال حاضر می خواهد در باشگاهی باشد که بتواند در آن مثل سال اولش در یوونتوس باشد. دی لیخت نیز قصد دارد به بهترین مدافع جهان تبدیل شود به همین خاطر او را به یوونتوس فرستادم تا مدرکش را در دانشگاه هاروارد مدافعان کسب کند."

او همچنین طی فصول اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده که آخرین آن ها نیز انتقال ارلینگ هالند به دورتموند پس از کش و قوس های فراوان بوده است. منچستر یونایتد یکی از علاقه‌مندان به این بازیکن بود که در جذب هالند ناموفق بود، این تیم همچنین در راه جذب ماتیاس دلیخت نیز با رایولا به مشکل خورد و در این راه ناکام ماند.

رایولا طی سال های گذشته درگیری های زیادی با باشگاه های بزرگ اروپایی داشته و گفته می شود که این مدیر برنامه یک کابوس برای آن ها به حساب می آید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала