بدترین گجت‌های سال کدام‌ ها اند؟

© REUTERS / Edgar Suبدترین گجت سال کدام‌ ها اند؟
بدترین گجت سال کدام‌ ها اند؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این نشریه از عدم موفقیت شرکت های فناوری اطلاعات خبر می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «Engadge» فهرستی از ناموفق ترین، گجت ها و فناوری های سال گذشته را منتشر کرده است، که از نسخه های بلند بلندپروازانه برتر اصلاً نباید انتظارات زیاد داشت.

سردبیران، یک تلفن هوشمند سامسونگ را انتخاب کردند که معلوم شد «شکست واقعی  PR» است. اولین دارندگان «Galaxy Fold» با طراحی دستگاه معیوب روبرو شدند، که در نتیجه صفحه نمایش دستگاه غیر قابل استفاده شد. طبق گفته روزنامه نگاران، لپ تاپ مایکروسافت «Surface Pro X» قرار بود جایگزین کامپیوتر شخصی شود، اما مشکلات معمولی کامپیوتر را در ویندوز دریافت کرد.

محبوب‌ترین تلفون‌های هوشمند جهان در سال 2019 - اسپوتنیک افغانستان
محبوب‌ترین تلفون‌های هوشمند جهان در سال 2019

«Huawei Mate 30 Pro» به دلیل مشکلات صدور گواهینامه گوگل ناشی از تحریم های ایالات متحده در لیست بدترین ها قرار دارد. این نشریه خاطرنشان می کند که این یک شرکت عالی بود، که نشد محبوبیت پیدا کند.

به طور جداگانه، کارشناسان به دلیل عدم پیشرفت فناوری ناامیدکننده سال را نامگذاری کردند.ابزارهای پوشیدنی «Google WearOS» نیز شامل فهرست است، سرویس اشتراکی بازی ابری «Google Stadia» نیز به دلیل تعداد زیادی خطا و مشکلات مورد انتقاد قرار گرفت.

استاندارد ارتباطات نسل پنجم به دلیل کمبود سرعت انتشار مورد انتقاد قرار گرفته است. به ویژه ، «Engadget» توجه خود را به این واقعیت جلب کرده است که در حال حاضر تلفن های هوشمند 5G با قابلیت فعال سازی در بازار وجود دارد ، اما مزایای آنها هنوز در دسترس مصرف کننده معمولی نیست.

روزنامه نگاران همچنین در لیست عدم موفقیت شرکت های فناوری اطلاعات که "نوید بهبود زندگی را می دهند" گنجانده اند ، اما همچنان درمورد پرونده های شخصی کاربران و رفتار منفی با کارکنان نیز به شرکت و متخصصان به فیس بوك اشاره كردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала