Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قلب تپنده لک لک‌ها در تیررس پاریسی‌ها

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن در یک اقدام بی‌پیشنه، سراخ مدافع هالندی لیورپول می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "LE10SPORT" فرانسه، سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن فصد دارند مدافع کلیدی لیورپول را به خدتم بگیرند. از همین‌رو، پاریسی‌ها ویرجیل فن‌دایک را گزینه مناسب برای تیاگو سیلوا، مدافع و کاپیتان تیم شان می‌دانند. سیلوا 35 ساله تا پایان فصل با پی‌اس‌جی قرارداد دارد اما با توجه به سن بالایش به نظر نمی رسد، مسوولان باشگاه قراردادش را تمدید کنند.

مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فنن‌دایک: رونالدو از بزرگان فوتبال جهان است

یورگن کلوپ قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به نوعی مدیون درخشش های فان دایک است. البته گزینه‌های دیگری نیز روی میز پاریسی ها وجود دارد. از کولیبانی، مدافع ناپولی و اشکرینیار، مدافع اینتر از دیگر گزینه‌های ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه فرانسوی یاد شده است. این مدافع نام‌دار فوتبال جهان، با کسب جایره بهترین بازیکن سال اروپا، جا پای لوکا مودریچ گذاشت و به سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد. مدافع 28 ساله تیم ملی هالند در جریان مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در موناکوی فرانسه جایزه خود را دریافت کرد.

فن دایک پس از اینکه در فینال فص 2017 - 2018 لیگ قهرمانان به همره لیورپول مغلوب رئال مادرید شد و جام قهرمانی را از دست داد، در فینال سال 2019 مقابل تاتنهام با عملکردی درخشان جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала