Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشبینی رئال مادرید به جذب امباپه

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با پایان سال 2019، رئال مادرید خوشبین است که آنها می توانند امباپه را در تابستان آینده جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در طول سال 2019، رئال مادرید بارها تلاش کرد تا توجه امباپه را جلب کند و روابط خوبش را با باشگاه پی اس جی نیز حفظ کرد، زیرا آن ها معتقد اند که جذب این بازیکن بدون رضایت باشگاه پاریسی ممکن نیست.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمار فوق العاده امباپه در 21 سالگی ، حتی بالاتر از مسی و رونالدو

کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان برای آن که شعله علاقه این بازیکن را به باشگاه رئال مادرید حفظ کنند در هر مصاحبه از او به خوبی یاد می کنند تا او امیدوار به پیوستن به رئال مادرید بماند و قراردادش را با باشگاه پاریسی تمدید نکند.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در یکی از مصاحبه هایش، امباپه را بازیکن بزرگ و آینده دار توصیف کرد و او را جز بهترین های دنیای فوتبال دانست.

همچنان کارواخال، مدافع راست باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی مدعی شد که باید بهترین ها در رئال مادرید حضور داشته باشند و از باشگاه خواست تا امباپه را جذب کند.

سرمربی رئال مادرید، زین الدین زیدان اما با الفاظ محبت آمیز این بازیکن را توصیف کرد و علاقه اش را برای همکاری در یک تیم برای این بازیکن نشان داد. زیدان در کنفرانس خبری قبل از بازی با پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به رسانه ها گفت که عاشق امباپه است.

امباپه تا پایان سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد و باشگاه پاریسی در حال مذاکره برای تمدید با این بازیکن است. این باشگاه شرایط مالی بهتری نیز برای این بازیکن فراهم خواهد کرد تا قراردادش را تمدید کند.

اما در صورت تمدید نکردن قرارداد ممکن الخلیفی رییس پولدار باشگاه پی اس جی با پرز حاضر به مذاکره شود.

تاریخ رئال مادرید همیشه بازیکنان بزرگی چون فیگو، زیدان، بکهام و رونالدو را در خود دیده است و پرز رییس این باشگاه دوست دارد تا بار دیگر یک فوق ستاره را جذب کند. با جذب امباپه باشگاه رئال مادرید برای سال ها از داشتن ستاره بزرگی اطمینان خواهد داشت و این بازیکن در کنار ستاره های جوان رئال مادرید چون رودریگو، وینیسیوس، براهیم و هازارد می تواند جام های معتبر زیادی را برای این باشگاه کسب کند.

قیمت فعلی امباپه 300 میلیون یورو تخمین شده و باشگاه رئال مادرید در تابستان با فروش چند بازیکن و مقداری پول به راحتی می تواند پول خرید این بازیکن را مهیا سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала