Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین تیم تاریخ اروپا؛ رئال در صدر و بارسا سوم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویب سایت رسمی یوفا در مورد بهترین تیم تاریخ اروپا گزارش کرده که رئال مادرید در صدر قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ویب سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا با انتشار گزارشی نوشته است که بهترین تیم های تاریخ رقابت های باشگاهی اروپا کدام تیم ها هستند؟

در این گزارش آمده است، وقتی صحبت از رقابت های باشگاهی برتر اروپا می شود، افتخارات رئال مادرید بدون درنگ پیش چشم همه خود نمایی می کند که رئال با کسب عناوین مختلف قهرمانی به خصوص لیگ قهرمانان، بیشتر از هر طرف دیگر بازی کرده و برنده شده است. این تیم با بیشتریم گل زده یا خورده امتیاز بیشتری را نسبت به دیگر تیم های اروپایی به دست آورده است.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل رئال با منچسترسیتی و بارسلونا با ناپولی

کهکشانی ها در 50 نسخه جام حذفی اروپا و لیگ قهرمانان اروپا (یوفا) در کل بازی کرده اند، 11 بار بیشتر از نزدیکترین رقیب خود "بنفیکا" و از مجموع 437 بازی برتری داشته است.

در رده بندی بهترین تیم تاریخ اروپا بایرن مونشن جایگاه دوم را کسب کرده است.

باشگاه ها با امتیازات نظری در مجموع (2 امتیاز پیروزی، تساوی 1 امتیاز، نتایج پس از شمارش وقت اضافی، رتبه بندی می شوند، تمام مسابقاتی که به ضربات پنالتی می روند با عناوین مختلف حساب می شوند.

 

رتبه بندی جام باشگاه های اروپا: 1-500

با این حال، میانگین چشمگیر رئال مادرید 1.07 گل زده در هر بازی رکوردی نیست: از بین 10 تیم برتر، بارسلونا (0.96) ، یوونتوس (0.97) و منچستریونایتد (0.95) همه با سرعت کمتری به پیروزی رسیده اند، در حالی که لیورپول ( با 0.89) بهترین رکورد دفاعی از بالاترین بازی ها را داشته است.در این فهرست دینامو کیف رتبه یازدهم دارد که هیچ وقت دست از حضور در جام اروپا نپرداشته است.

رئال مادرید در هر 33 بازی که انجام داده، به طور متوسط ​​یک مدال بدست آورده است، رکوردی بهتر از هر یک از 30 تیم برتر، اما به اندازه آنهایی که از 1982 (با استون ویلا یک جایزه در 15 بازی یا ناتینگهام فارست دو جام برابر نیست.

 

در 20 بازی هر 10 مسابقه جام حذفی اروپا).

از آنجایی که تیم ها اکنون باید حداقل 13 بازی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند، رکورد جنگل کاملاً غیرقابل تحمل است مشروط بر اینکه آنها هرگز مجدداً در اروپا صعود نکنند و از میانگین خود دور بمانند.

آخرین 16 تیم

سه تیم برتر این فهرست همگی در این فصل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند اما تنها دو تیم دیگر در این جمع نیستند.

درمجموع، 11 تیم شامل لیست با منچسترسیتی (44)، تاتنهام هاتسپور (63)، ناپولی  (66)، آر بی لایپزیگ (179) و اولین بازیکنان آتالانتا (295) در صدر جدول رده بندی به لطف نمایش های امسال صعود می کنند.

 

در این فهرست:

رئال مادرید با بیشترین قهرمانی و بیشترین بازی صدر جدول را در اختیار دارد.

بایرن مونیخ و بارسا به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم های منچستریونایتد، یوونتوس، آث میلان، لیورپول، بنفیکا، پورتو و آژآکس چهارم تا دهم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала