Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: من به اتلتیکو بدهی دارم؛

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیکومادرید در آخرین صحبت هایش گفته است که او به این باشگاه بدهی دارد و همچنان جزئیات کوچک می تواند در مورد مسابقات فوتبال تصمیم بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک،دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید پس از برنده شدن تیمش با حساب 2-1 برابر رئال بتیس، از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد.

اتلتیکو در ورزشگاه "بنیتو ویامارین" شانس بسیار کمی داشت، اما آنخل کوره آ و آلوارو موراتا هر دو در نیمه دوم راه به چارچوب یافتند.

سیمئونه پس از بازی به رسانه ها گفت: "بتیس بازی کاملاً واضحی انجام می دهد، آنها از نظر موقعیت خوبی هستند. ما موقعیت های خطرناک بتیس را در نیمه اول بهتر کنترل کردیم. نیمه دوم عجیب بود؛ به نظر می رسید هیچ کس نمی تواند گلزنی کند. این نشان می دهد که جزئیات کوچک می توانند در مورد مسابقات تصمیم بگیرند."

کوره آ فقط دو دقیقه بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی گلزنی کرد و سبب لبخند در نیمکت تیش پردید.

سیمئونه در این باره گفت: "او قبلاً هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بود و می دانست که قصد ندارد از ابتدا بازی کند. کوره آ خیلی خوب تمرین کرد و وقتی آمد، بازیکن با کیفیتی نشان داد. ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، در ورزشگاه که حریفان ما در شرایط خوبی بودند."

فردا دوشنبه هشتمین سال حضور سیمئونه روی نیمکت هدایت اتلتیکو تکمیل می شود و او از این باشگاه بابت اعتماد روی خودش ابراز خرسندی کرد.

وی خاطرنشان كرد: "حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد. هیچ وقت برای توضیح آنچه احساس می كنم وجود ندارد. من به اتلتیکو بدهی دارم. برای این 8 سال بسیار خوشحالم."

او در ادامه افزود: "من می خواهم از تمام تلاشِ که همه بازیکنانم کرده اند تشکر کنم. هواداران می دانستند که از روز اول کجا خواهند بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала