Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتِتا آمد اوبامیانگ رفتنی شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان آرسنال پیر امریک آوبامیانگ می خواهد به دلیل علاقه رئال مادرید، توپچی‌ها را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایندیپندینت ادعا میکند پی‌یر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال این تیم را ترک خواهد کرد.

 اوبامیانگ 30 ساله ، از جنوری گذشته و انتقال از بوندس لیگا، به باشگاه شمال لندنی پرکار بوده و در 84 بازی 54 گل به ثمر رسانده است.

تصور بر این بود که اخراج اخیر اونای امری همراه با ورود سرمربی جدید میکل آرتتا ممکن است مهاجم گابونی را ترغیب کند تا در این باشگاه بماند، اما شاید این طور نبوده است.

در اوایل ماه جاری، ال موندو دپورتیوو با استناد به گزارشی از روزنامه نگار بریتانیایی دانکن کستل، که ادعا می کند نمایندگان مادرید و آرسنال مذاکراتی درباره معامله مبادله‌ای لوکا یوویچ، مهاجم کمتر به بازی گرفته لوس بلانکوس و مهاجم توپچی‌ها اوبامیانگ انجام داده اند.

یوویچ تا به امروز فقط 4 بازی در ترکیب کهکشانی‌ها قرار گرفته و یک گل نیز در پیروزی 5-0 لیگ در برابر لگانس به ثمر رسانده است.

این ملی‌پوش صربستانی پیش از آغاز فصل از آینتراخت فرانکفورت در قرارداد 60 میلیون یورویی به غول های اسپانیا پیوست، اما او تلاش کرده تا در پایتخت اسپانیا تأثیر بگذارد که تا اینجای کار چندان موفق عمل نکرده است.

نشریه اسپورت اخیراً از علاقه بارسلونا به اوبامیانگ خبر داد اما اظهار داشت که در حالی که او همیشه انتقال به رئال مادرید را ترجیح می دهد اما قصد او بازی در اسپانیا است و انتقال به نیوکمپ نیز گزینه مناسبی است.

گزارش ایندیپندنت همچنین ادعا می کند که مسوت اوزیل می خواهد به دلیل علاقه فنرباغچه، آرسنال را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала